1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Casa Di Porto

Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,5 / 10
Städning
 
8,8 / 10
Service
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
8,3 / 10
Mat och dryck
 
8,5 / 10
Rum/lägenhet
 
7,8 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,5 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,4 / 10

10 senaste omdömen


3 av 10

Helén,
Göteborg

+
Frukostbuffén
-
Hade gärna haft en balkong i icke nedsänkt läge som det hade gått att sitta på med torkställningen utfälld.

Bekräftad gäst: 2019-06-09


7 av 10

Camilla,
Linköping

+
Läget!
-
Väldigt dåligt med paxande av solstolar vid poolen. Personalen gjorde inget åt detta tyvärr, trots uppsatta lappar. Underdimensionerat antal solstolar för antalet gäster förmodligen...

Bekräftad gäst: 2019-06-07


9 av 10

,

+
Rent och snyggt, samt mycket olika service.
-

Bekräftad gäst: 2019-06-01


4 av 10

Lindha,
Luleå

+
Städningen.
-
Vissa rum är hemska och ni bör inte placera ers gäster i dem. Personalen är snorkig och dryg och snabba att säga åt folk om de tycker man gör ”fel”.

Bekräftad gäst: 2019-05-31


10 av 10

Anneli,
Solna

+
Nära strand o centrum, så fint o fräscht Många pooler, toppenhotell
-
lite varmare vatten i poolerna

Bekräftad gäst: 2019-05-31


9 av 10

Ritu,
Umeå

+
Tyst på nätterna. Flera pooler. Väldigt bra städning. Mkt fräscht på området. Stilig och proffsig personal vid frukosten.
-
Alla i sällskapet tyckte kuddarna var för höga o mkt osköna. Dåligt att det inte fanns ngt alternativ. Sedan hade vi vid bokning fått veta från apollo att det kunde sättas in extra säng då det var en lgh med plats för 5 . Vi var 4 men en ville helst ha eget rum. Vi skulle ta det m hotellet på plats o ev kostade det. Men personalen förstod inte. Vi delade rum och det funkade bra som tur var. Men det var otydlig info.

Bekräftad gäst: 2019-05-25


6 av 10

Manuela,
Örebro

+
-
Ta bort rum med livsfarlig trapp fungerar ej när man har svårt o gå Fick ingen hjälp att byta el uppgradera rum

Bekräftad gäst: 2019-05-25


10 av 10

Malin,
Stockholm

+
Det bästa med hotellet var att det var så väl städat överallt. Poolerna var också super fräscha!
-
Att servera vattenmelon på frukostbuffén.

Bekräftad gäst: 2019-05-25


8 av 10

Carina,
Stenungsund

+
Läget, att det var rent och fräscht och serviceminded personal
-
Katastrof vid frukosten. Restaurang på andra våningen. Alla kom upp via trappa/hiss och behövde passera smal hall för att anmäla sig i rum till vänster. Därefter passera hallen igen för att hämta frukosten i rum till höger och därefter passera hallen igen för att gå tillbaka till matsalen till vänster alternativt uppför trappor till rooftoprestaurangen. Väldigt ojämn kvalite på rummens läge. En del låg inne under trappor och i prång och helt utan sol. Beskriv detta mer noggrant så att kunden kan kontakta hotellet för önskemål. Vi hade tur men om jag hade betalt 12000 eller mer för en jättebalkong under mark och utan sol så hade jag blivit väldigt sur, vilket en del blev. Incheckningen sent på kvällen behöver ses över då det tog alldeles för lång tid.

Bekräftad gäst: 2019-05-12


9 av 10

Johan,
Lilla Edet

+
Alla möjligheter med olika pooler och sol/skugga.
-
Bättre soffa i lägenheten lite hård och tråkig

Bekräftad gäst: 2019-05-12


Se alla omdömen

Something went wrong when loading reviews.