Kundomdömen om Lindos Royal Resort
Övergripande bedömning | 5,9 / 10 | |
Städning | 6,8 / 10 | |
Motsvarade förväntningar | 5,7 / 10 | |
Mat och dryck | 6,9 / 10 | |
Rum/lägenhet | 5,8 / 10 | |
Service | 6,1 / 10 |
Senaste omdömena
Artur,
Sverige
Bekräftad gäst: 2024-08-04
Lilly,
Sverige
Bekräftad gäst: 2024-08-04
Birgitta,
Sverige
Bekräftad gäst: 2024-08-04
Åsa,
Sverige
Bekräftad gäst: 2024-07-18
Jannike,
Sverige
Bekräftad gäst: 2023-10-08
Linda,
Sverige
Bekräftad gäst: 2023-08-16
Mattias,
Sverige
Bekräftad gäst: 2023-07-09
Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.
Genomsnittliga omdömen
- Läge
- Sovkvalitet
- Rum
- Service
- Standard
- Renlighet
59% av resenärerna rekommenderar
2552 omdömenUtmärkt | 1158 | |
Väldigt bra | 565 | |
Bra | 409 | |
Mindre bra | 227 | |
Underkänt | 194 |
5 senaste omdömen
Levde inte upp till förväntningarna
Receptionen har inte koll på någonting. Vi fick ut ett schema för sportaktiviteter när vi checkade in, men de visste inte var eller vem som höll i dem. Det finns inget sportcenter. Yogaläraren hade fått sparken och ingen ersättare fanns för att hålla i dessa pass. Vattengympa hölls 1 gång under hela veckan, skulle enligt schemat hållas varje dag. Aerobics skulle också hållas varje dag men hölls också endast vid 1 tillfälle. I det fallet drog man undan några bord på stenläggningen bredvid poolen och körde passet där. I vårt rum fanns flera söndriga saker vi påpekade, blandaren i handfatet var lös, söndrig handdukshållare gjorde att handdukar fick läggas i hög bredvid handfatet, duschmunstycket saknade spridare. Inget åtgärdades under vår vistelse. Poolbaren vid huvudpoolen luktar skarpt av avlopp, solsängar var trasiga, städpersonalen fick med sig ett nattlinne när de bytte lakan och detta hittade vi sedan i en tvättsäck en bit ifrån rummet. Inte städat under sängen, dammigt och någon annans strumpa låg kvar. Maten är bra, det finns gott om solsängar, läget är isolerat, går inte att ta någon trevlig promenad på kvällen. Överlag är det slitet och nedgånget. Rekommenderar inte detta hotellet. Det är inte 5-stjärnigt utan snarare 2/3-stjärnigt.
Inte 5 stjärnigt
Absolut inte 5 stjärning, rörigt, stökigt, smutsigt, söndrigt. Avsaknad av glas på rummet, även på toa. Ostädat under säng Myggnät sönder. Väldigt hög ljudvolym i matsal Smutsiga hissar Söndriga solstolar Märklig planering av område och byggnader. Kommer aldrig mer att välja detta hotell.
Inte att rekommendera.. :(
Kryp, smuts och illaluktande barer. Två tillfällen hade vi kackerlackor och ett tillfälle myror. Hotellets bar luktade avföring, låsen till de offentliga toaletterna är trasiga samt poolområdet var fullt av plastglas och matrester större delen av tiden. Personalen är trött och oengagerad med en handfull trevlig personal som sticker ut. Inte att rekommendera, tyvärr.
Grazie Marta e Roberta!
Sono appena rientrato da una settimana con mio figlio presso questa struttura a pochi chilometri dalla bellissima Lindos. A parte dei piccoli problemi riscontrati nell'albergo (soprattutto negli spazi comuni) e una camera non proprio all'altezza delle aspettative, ci siamo trovati benissimo. L'albergo è posizionato benissimo: ha una bellissima vista sulla baia sottostante, la spiaggia di Vlicha si raggiunge a piedi ed è in parte riservata a noi ospiti e Lindos è davvero a 5 minuti di macchina. Lo staff è davvero gentile e professionale. Nota a margine merita la deliziosa Marta, responsabile del rapporto con i clienti dell'albergo, sempre disponibile ed efficiente, pronta a soddisfare ogni necessità con un sorriso, simpatia e tanta professionalità. Essendo noi stati ospiti dell'organizzazione Bravo, non posso non parlare di Roberta che con simpatia e efficienza è sempre pronta a risolvere ogni piccolo problema organizzativo e a dare utili suggerimenti per il soggiorno. I ragazzi dell'animazione sono discreti e mai invadenti, allegri e preparati.
Esperienza non molto gradevole
Non aspettatevi un 5 stelle come in Italia, vale come un 3 stelle. Pagato quasi 5000 euro per 14 notti all inclusive. La struttura è decisamente vecchia, personale non organizzato. Abbiamo cambiato la camera 3 volte quando siamo arrivati perché non era quella prenotata. La pulizia è parziale. Sicuramente non ci torneremo più. Note positive Sicuramente la posizione e i ragazzi del Bravo Club. Le auto a noleggio sono a prezzi decisamente accessibili. Si mangia bene sia locale che continentale. Ultima cosa portatevi i teli mare da casa perché quelli della struttura sono logori e macchiati. Ripeto, non aspettatevi un 5 stelle con gli standard Italiani. Decisamente caro per quello che offre.
© TripAdvisor