Träna på Mythos Beach

Workout with Apollo på Mythos Beach Resort

På Apollo brinner vi för sport och träning. Och vi tror att upplevelsen blir ännu starkare om man kan varva passen med pooldopp, nyttig mat och spabesök. Mythos Beach är hotellet med extra allt – även när det kommer till aktiviteter. Här kan du gå på gruppträningspass, träna på egen hand på hotellgymmet eller ta en löprunda längs markerade leder.

Gruppträning

På Mythos Beach Resort kan du välja bland flera olika träningspass varje dag under högsäsong. Under lågsäsong är det en träningsfri dag i veckan. Gruppträningen leds av erfarna och utbildade skandinavisktalande instruktörer. För att det ska vara lätt att träna även för dig som reser med barn är barnklubbstiderna anpassade till träningspassen. Välj bland pass som yoga, core, cirkelträning, boot camp med mera. Läs mer om våra träningspass, träningsschema och klassbeskrivningar här.

Se gruppträningsschema

Aktiviteter som ingår

  • Gym (motionscyklar, roddmaskiner, löpband, pilatesbollar, frivikter, träningsbänkar, kettlebells, skivstång, med mera)
  • Enkla fitnessmaskiner utomhus
  • Gruppträning enligt programmet 
  • Sporter
  • Beach volley
  • Vattenpolo
  • Basket
  • Fotboll
  • Tennis (banbelysning mot avgift)
  • Minigolf

Mot avgift

  • Spabehandlingar
  • Kajak (på grannhotellet)
  • Windsurfing (på grannhotellet)
  • Segling (på grannhotellet)

Löp- och cykelkartor

Urban Tribes har kartlagt de bästa löprundorna och det före detta multisportlaget team Peak Performance har kartlagt de bästa cykelrutterna runt Mythos Beach. Löprundorna är utmarkerade med färgkoder runt anläggningen och vi vågar lova en löpupplevelse utöver det vanliga! Cykelrutterna är kvalitetssäkrade men inte utmarkerade, så här får du själv se till att du hittar vägen med hjälp av kartan.

Kartor

Förbered dig redan nu och ladda ner våra löp- och cykelkartor:

Höstlov på Mythos Beach Resort

Ska du till Mythos Beach Resort på höstlovet? Här kan du ta del av våra träningsprogram för såväl vuxna som barn och ungdomar.

Träningsprogram vecka 42 och 44