














Varvara's Diamond
Rethymnon kust, Kreta, Grekland
8.2
Högt uppskattat83 omdömen
Städning
9.1
Mat & dryck
8.2
Service
8.9
Förväntningar
8.2
Rum / lägenhet
7.9
83 Kundomdömen
Ida, Sverige
2026-06-1810/10
Väldigt litet och mysigt hotell, passade syftet med våran resa perfekt! Är man ute efter mer charter liknande resa passar detta hotellet inte.
Jag kan förstå varför, men det hade varit trevligt om AC’n på rummet kunde vara på iallafall en stund innan man kom hem på eftermiddagen. Den stängs av så fort man drar ut kortet för dörren. Vilket gjorde att rummet var otroligt fuktigt och varmt när vi kom hem efter en dag vid poolen/stranden.
Merete, Norge
2026-06-165/10
trevlig och duktig städare. Nära till butik, restauranger och stranden
osäker på vad som var poolområdet som tillhörde hotellet. Det var 6 km till staden Rethymnon. Det var inte vad som stod på webbplatsen
Omdömet är översatt från Norska av AI
Britt, Norge
2026-06-1410/10
Läge, städning och de trevliga/hjälpsamma medarbetarna.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Nina, Norge
2026-06-147/10
Lägenheten vi hade var bra, bra sängar... hyllan och spegeln byttes den dagen vi skulle åka 👍 trevlig personal. Nära strand och restauranger
Det enda problemet var mögellukten, det var väldigt synd.
Kanske skulle rören spolas igenom
Hoppas de löser problemet!
Omdömet är översatt från Norska av AI
Tom, Norge
2026-06-1210/10
Vänlig och informativ service och trevlig städare
Ok i förhållande till pris
Omdömet är översatt från Norska av AI
Odd, Norge
2026-06-127/10
Trevligt värdar - Läget
Omdömet är översatt från Norska av AI
Christer, Sverige
2026-06-1110/10
Bente, Danmark
2026-06-075/10
Att de uppgraderade de mycket dåliga rummen till ett fint rum/lägenhet.
Mycket vänliga och professionella ägare och personal. De räddade vår semester, annars hade vi haft vår värsta vecka med Apollo.
Apollos bilder och beskrivningar av de beställda rummen levde absolut inte upp till beskrivningen. Rummen är för dåliga och fuktiga, vi var där 5 minuter och fick istället, tack vare ägarnas välvilja, det finaste rummet/lägenheten.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Ellen, Norge
2026-06-058/10
Servicen på hotellet var super. Men man måste lämna hotellet för mat och dryck, och poolen låg på ett annat hotell vid stranden.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Siri, Norge
2026-06-0210/10
Det bästa med hotellet var att det var litet och lugnt. Mycket trevlig far och son som bemannade receptionen under dag/kväll. De var mycket hjälpsamma med frågor och hade bra rekommendationer. Det passade oss bra att det inte fanns matservering på själva hotellet, eftersom vi gärna ordnar frukost/lunch själva och går ut och äter på kvällen. Läget var mycket centralt i förhållande till den lilla centrum och stranden.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Visar 10 av 76