






















Sigalas
Kamari & Agia Paraskevi, Santorini, Grekland
7.6
Omtyckt17 omdömen
Städning
8.6
Mat & dryck
8.5
Service
8.3
Förväntningar
7.4
Rum / lägenhet
7.9
17 Kundomdömen
Berit, Norge
2026-06-203/10
stilla och lugnt
Hårda gamla trämöbler på balkongen och ingen avskärmning mellan balkonger. Satt på utställningen till grannen.
Omöjligt att simma då det är mycket långgrunt och massor av stenar på botten som gör det svårt att gå ut.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Tina, Danmark
2026-06-069/10
Det låg precis vid vattnet och det var tyst när det inte var några flyg. Det var inte så många människor.
Det stod att det kunde upplevas flygbrus. Men det var helt galet. Vårt rum var högst upp och när flygen skulle landa kom de direkt mot vårt rum och mycket nära. Ljudet var extremt och skrämmande. Vi blev båda rädda varje gång. Decibelnivån överskred det tillåtna. Det var värst fredag och lördag mellan 07:30-00:30. Det var mindre störande när vi var på bottenvåningen. De första många dagarna fanns få solstolar och inga parasoller som annars visades på bilden och bland annat därför hade vi valt hotellet.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Johanna, Finland
2026-06-064/10
Jag hade förväntat mig baserat på bilderna att det skulle finnas ett ordentligt poolområde med stolar. Det fanns inte ens en dusch, så det borde ha nämnts eftersom vi aldrig använde poolen då den såg smutsig ut. Solparasollerna kom till stranden först de sista dagarna. Min dotter brände sig genast första dagen och semestern gick åt skogen direkt. Solnedgångarna syntes inte från stranden vilket jag hade sett mest fram emot.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Lars-Åke, Sverige
2025-10-047/10
Litet och precis vid havet. Bra personal och bra mat.
Det syns att det är färre turister på Santorini och hotellet inte riktigt har råd med det underhåll som krävs.
Jenni, Finland
2025-10-049/10
Eget rum med terass och havsutsikt! <3 Från restaurangen bakom väggen beställde vi ibland kvällsmat att njuta av på vår egen terrass. Vi gillade också att hotellet låg lite avsides, så man kunde vara ifred. Flygplansbruset störde inte oss, bullret varade i 2 sekunder och ljudet inomhus var svagt, lite som att bo bredvid en järnväg.
Stranden var verkligen svår att simma vid när stora stenar snurrade under fötterna och på grund av vågornas kraft. En brygga eller ledstång ut till simdjupet skulle ha varit ett bra tillskott.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Evalott, Sverige
2025-09-138/10
Närhet till havet och lugnt och skönt
Vi som hade rum i marknivå (ej balkong) hade inte sköna möbler att sitta i. De sopade sällan så där låg mycket blommor/löv.
Emilie, Danmark
2025-09-067/10
Poolområdet var mindre bra eftersom trappan till poolen hade mycket lite plats runt omkring. Man kunde ha utvidgat från poolen mot stranden med en ny plattform, eventuellt med solstolar vid poolen.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Sissel, Norge
2025-08-168/10
Nära stranden och mycket trevlig personal
Gillade det precis som det var
Omdömet är översatt från Norska av AI
Henrik, Norge
2025-08-028/10
God mat, fint rum, god service
Omdömet är översatt från Norska av AI
Lonnie, Danmark
2025-07-1910/10
Läge, service och förplägnad
Plats för solsängar runt poolen hade varit ett extra plus
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 16