Viktig information om Semesterkortet!
Från och med 1/8 finns ej Semesterkortet kvar som betalningsalternativ. Nedan hittar du mer information kring detta. Du hittar även en länk till Everydaycard – ett alternativ om du vill du fortsätta delbetala dina resor och få bonus på köpet.
Frågor & svar
När avslutas semesterkortet?
- Från den 1/8 kan man inte längre beställa/ansluta sig till Semesterkortet och det går heller inte att göra nya köp på befintliga kort.
Hur länge kan man göra banköverföringar på Semesterkortet?
- Kontantuttag och överföringar från Semesterkortet till bankkonto kan göras fram t o m 28/8, därefter avslutas kontot.
Kan man fortsätta att delbetala efter den 31/7?
- Ja alla delbetalningar som är påbörjade innan eller senast 31/7 kommer fortsätta på den betalningsplan som är lagd fram till att denna är slutbetald.
Vad händer om jag behöver boka av min resa efter den 1/8?
- Kontakta Apollo på 0771 – 37 37 37 för hjälp med avbokningen. Har du rätt till återbetalning görs den av Apollo till ditt bankkonto.
Just nu kan du istället välja att ansöka om Everydaycard och få 5% bonus när du handlar hos Apollo innan 31/8. Första årsavgiften ingår.
- Läs mer och ansök om everydaycard - med detta kortet kan du fortsätta att delbetala dina resor.
Läs mer och ansök om Everydaycard
* Vad händer om jag behöver hjälp med att betala min resa med semesterkortet mellan 28/7 – 31/7?
- Då måste du kontakta Apollo för hjälp under Apollos öppettider:
- Måndag – Fredag 8.30 – 17:00 Lördag: 10:00 – 14:30 Söndag: Vi svarar på chat 10:00 – 14:30
- Telefon: 0771-37 37 37