Polydefkis

Kamari & Agia Paraskevi, Santorini, Grekland
8.9
Utmärkt93 omdömen

Städning

9.4

Mat & dryck

8.5

Service

8.8

Förväntningar

8.8

Rum / lägenhet

8.4


93 Kundomdömen

Mats, Sverige
2026-06-20
8/10
Läget.
Rummet hade nyrenoverat badrum men det luktade fukt i rummet emellanåt. Rum 209 låg i anslutning till frukostmatsalen så det var en del buller därifrån på morgonen. Sängen är för liten, 160 dubbelsäng. Rekommenderar att de byter till två enkelsängar i stället eller en 180 dubbelsäng.
Eva-Lena, Sverige
2026-06-13
10/10
Toril, Norge
2026-06-13
9/10
Strandhanddukar, frukosten, personalen i köket, städning varje dag.
Vi hade bokat för 3 personer, men rummet/lägenheten var bara gjort klar för 2. Sovrummet hade fläckar på golvet, som vi själva tvättade bort, så rummet borde ha kontrollerats grundligare först och de borde ha gått igenom och sett att antalet handdukar etc. motsvarade antalet som skulle bo där. Det ordnades snabbt, så lägenheten växte på oss efter hand. Vi blev placerade i en lägenhet en våning ner. Försökte byta, men fick då besked om att vi kunde byta till en finare standard, mot ett högre pris. Det var inte aktuellt för oss.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Mariann, Norge
2026-06-13
8/10
Närmast allt
Minst positiv (ursprung)
Omdömet är översatt från Norska av AI
Trond, Norge
2026-06-13
8/10
Bra sängar, riklig och god frukost, bra läge.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Tarja, Finland
2026-06-13
9/10
Hotellets växtlighet, detaljer som underbara statyer, vänlig personal
Omdömet är översatt från Finska av AI
Jørgen, Danmark
2026-06-06
10/10
Det är bara ett så mysigt hotell. Och det ligger väldigt bra.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Mona, Danmark
2026-06-06
8/10
Det var snyggt och rent och vänlig personal.
Personalen i receptionen var inte särskilt välkomnande
Omdömet är översatt från Danska av AI
Kenneth, Danmark
2026-06-06
8/10
Poolhanddukar
Rummet litet, balkongen trång Dålig placering av rummet, man var tvungen att gå genom frukostbuffén
Omdömet är översatt från Danska av AI
Ann, Danmark
2026-06-06
10/10
Underbart mysigt hotell. Vanesa gjorde poolområdet mysigt med god service och gott humör.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 80