Hotel Zeus

Kamari & Agia Paraskevi, Santorini, Grekland
8.9
Utmärkt67 omdömen

Städning

9.3

Mat & dryck

8.3

Service

9.2

Förväntningar

8.9

Rum / lägenhet

8.3


67 Kundomdömen

Sofia, Sverige
2026-06-06
10/10
Vi hade det helt fantastiskt! Ägarna var så trevliga och snälla. Var alltid glada och hjälpsamma. Bra läge, kunde gå runt till allt i byn.
Kan tänka mig att sängen kan vara lite för hård för vissa.
Palle, Danmark
2026-06-06
8/10
Trevligt.
Usel säng. Inte avsedd för 2 personer. Det är ett misstag.😀😀
Omdömet är översatt från Norska av AI
Sari, Finland
2026-06-06
9/10
Vänlig service och hemtrevlighet.
Kallt vatten från duschen på golvet, svag golvbrunn. Saknades eluttag. En förlängningssladd räckte för allt.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Nichola, Danmark
2026-05-30
10/10
Det var ett litet familjehotell på en lugn väg. Man kände sig välkommen. Det var mycket vackert utomhus. Skön avslappnad stämning. Söta människor. Jag kände mig också trygg.
Badrummet kunde verkligen ha behövt en modernisering. Men den charmiga 70-talsstilen påverkade på inget sätt min semester eller min totala uppfattning av hotellet. Jag skulle definitivt välja samma hotell igen, även om badrummet verkade lite gammaldags.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Rasa, Danmark
2026-05-23
10/10
Jane, Sverige
2026-05-23
6/10
Läget och att de fixade ett bättre rum
Internet var uselt och funkade i princip inte alls på rummet
Preben, Danmark
2026-05-23
10/10
Mycket hög servicenivå. Ett mindre familjeägt hotell som förstår vad det betyder att deras gäster känner sig "hemma".
Inget att anmärka på.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Arja, Finland
2026-05-23
9/10
Trevligt litet familjehotell på ett lugnt ställe, trevlig personal, inget att klaga på, allt gick bra
Vattenkokaren kunde ha funnits i rummet, men vi klarade oss även utan den
Omdömet är översatt från Finska av AI
Anniina, Finland
2026-05-23
9/10
Gästfrihet, vänlighet i toppklass. Städningen bättre än på många 5* hotell. Plats full 10. Frukost tillräcklig. Poolområdet skyddat, även på blåsiga dagar. Restauranger och strand nära. Vi tyckte mycket om det. Apolloreseers stjärnklassificering motsvarade verkligheten. Första gången med Apolloresor, inte den sista.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Tero, Finland
2026-05-23
9/10
Hotellet var ett sympatiskt litet familjehotell, jag kan rekommendera det.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Visar 10 av 58