Hotel Zeus

Kamari & Agia Paraskevi, Santorini, Grekland
8.8
Utmärkt74 omdömen

Städning

9.3

Mat & dryck

8.2

Service

9.2

Förväntningar

8.9

Rum / lägenhet

8.2


74 Kundomdömen

Halvor, Norge
2026-06-20
9/10
Mysigt. Bra läge. Mycket frodig och fin frukostplats utomhus. Fin balkong.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Odd, Norge
2026-06-20
10/10
Jätte mysigt
Frukosten
Omdömet är översatt från Norska av AI
Marjo-Riitta, Finland
2026-06-20
9/10
Lägenheten hade en underbart stor balkong med klätterväxter. Trädgården och ägarens kattungar. Hotellens lugn.
Sängarna kunde ha varit bredare och mer moderna. Saknade krokar till badhanddukarna. Det var svårt att få dusch-, handfat- och strandhanddukar torra. Torkade dem på balkongstolarna. Frukosten med varma rätter kunde ha haft värmelampan på.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Margareth, Norge
2026-06-13
6/10
Uteplatsen vid frukosten
Behöver bekvämare kuddar.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Morten, Danmark
2026-06-13
9/10
Värdinnan. Frågade alltid om allt var okej.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Sofia, Sverige
2026-06-06
10/10
Vi hade det helt fantastiskt! Ägarna var så trevliga och snälla. Var alltid glada och hjälpsamma. Bra läge, kunde gå runt till allt i byn.
Kan tänka mig att sängen kan vara lite för hård för vissa.
Palle, Danmark
2026-06-06
8/10
Trevligt.
Usel säng. Inte avsedd för 2 personer. Det är ett misstag.😀😀
Omdömet är översatt från Norska av AI
Sari, Finland
2026-06-06
9/10
Vänlig service och hemtrevlighet.
Kallt vatten från duschen på golvet, svag golvbrunn. Saknades eluttag. En förlängningssladd räckte för allt.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Nichola, Danmark
2026-05-30
10/10
Det var ett litet familjehotell på en lugn väg. Man kände sig välkommen. Det var mycket vackert utomhus. Skön avslappnad stämning. Söta människor. Jag kände mig också trygg.
Badrummet kunde verkligen ha behövt en modernisering. Men den charmiga 70-talsstilen påverkade på inget sätt min semester eller min totala uppfattning av hotellet. Jag skulle definitivt välja samma hotell igen, även om badrummet verkade lite gammaldags.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Rasa, Danmark
2026-05-23
10/10
Visar 10 av 63