Vergina

Karpathos stad, Karpathos, Grekland
8.2
Högt uppskattat141 omdömen

Städning

9.2

Mat & dryck

7.7

Service

7.8

Förväntningar

8.5

Rum / lägenhet

8.3


141 Kundomdömen

Britt, Danmark
2026-06-19
10/10
Søren, Danmark
2026-06-18
8/10
Det var fint och rent överallt. Bra rum.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Lena, Sverige
2026-06-18
8/10
Rent, fräscht, lugnt och skönt
Jorma, Finland
2026-06-17
7/10
Lugnt ställe, trevlig personal. Det grundläggande fungerar.
Rummen ska lämnas klockan 11 och utcheckning samt avresa till flygplatsen klockan 18 är en olycklig kombination. Och om det inte finns någon möjlighet till sen utcheckning eller dusch/byteplats, så lämnar det ett tråkigt sista minne även från en bra semester. Det följande gäller inte bara hotellet, det finns ingen återvinning. Det kunde ha nämnts i reseinformationen eller guiden eftersom det i början var en 'mental' svår upplevelse att lägga allt skräp i samma behållare.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Inger, Norge
2026-06-14
10/10
Läget, litet, tyst och trevligt hotell. Fantastisk personal och städning. Har varit här flera gånger😊
Omdömet är översatt från Norska av AI
Vita, Danmark
2026-06-12
10/10
Michelle, Danmark
2026-06-12
9/10
Det är inte så stort och det är mycket rent.
På hemresan skulle vi vara ute ur rummet kl 11 och blev hämtade kl 19, vilket är helt okej. Vi fick veta att vi kunde bada, men min 19-åriga dotter fick en vuxen utskällning av Maria (hotellets ägare) eftersom hon trodde att min dotter hade sagt till andra gäster att de också kunde ta ett bad – vilket hon dock inte hade. De såg oss gå och bada och använde också ett bad. Badrummet borde vara för alla och inte för särskilt utvalda.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Christine, Danmark
2026-06-12
10/10
Super service, daglig städning, väldigt söt städerska...lugnt och fint ställe...lite brant till hotellet 🤣
Omdömet är översatt från Danska av AI
Helle, Danmark
2026-06-11
10/10
Svend, Danmark
2026-06-11
9/10
God kundservice
Hotellet låg tyvärr lite långt och brant från trädgården, butikerna och restaurangerna, men det fanns en liten mataffär och man kunde laga mat själv på rummet. Det var för långt att gå fram och tillbaka för äldre personer.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 120