Kundomdömen om Bluesun Alga
Övergripande bedömning | 7,6 / 10 | |
Städning | 8,4 / 10 | |
Motsvarade förväntningar | 7,5 / 10 | |
Mat och dryck | 7,1 / 10 | |
Rum/lägenhet | 7,9 / 10 | |
Service | 7,6 / 10 |
Senaste omdömena
Behija,
Landskrona
Bekräftad gäst: 2024-07-17
Mats,
Kungsbacka
Bekräftad gäst: 2024-07-13
Ann,
Allerum
Bekräftad gäst: 2024-07-03
Tommy,
Solna
Bekräftad gäst: 2024-06-08
Bernt,
Leksand
Bekräftad gäst: 2023-10-08
Maritha,
Hästveda
Bekräftad gäst: 2023-10-08
Eva,
Veberöd
Bekräftad gäst: 2023-10-08
Eva,
Västra Frölunda
Bekräftad gäst: 2023-09-09
Gunnel,
Nässjö
Bekräftad gäst: 2023-09-02
Lars,
Bromma
Bekräftad gäst: 2023-08-13
Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.
Genomsnittliga omdömen
- Läge
- Sovkvalitet
- Rum
- Service
- Standard
- Renlighet
75% av resenärerna rekommenderar
643 omdömenUtmärkt | 163 | |
Väldigt bra | 276 | |
Bra | 131 | |
Mindre bra | 45 | |
Underkänt | 28 |
5 senaste omdömen
Fräscht och barnvänligt
Ligger fint vid stranden och bra restauranger. Perfekta pooler för barn, dock svårt att hitta solstol på eftermiddagen på grund av att gäster parkerar sina handdukar trots att de inte ens är vid poolen.. Gymmet har det som behövs och bra planerade aktiviteter. Vi är väldigt nöjda med middags/frukostbuffé, men ibland mycket kö. Pizzorna var 10/10. Hög parkeringskostnad, framför allt med tanke på hur svårt det var att hitta parkering. Väldigt fräscha rum, vi hade en otroligt duktig städare med väldigt fint bemötande. Babysäng kostade 10 euro per natt vilket vi ansåg väldigt mycket, så vi hade egen babysäng med.
Väntans tider
Faciliteterna inte anpassade för antalet gäster på hotellet. Kön till restaurangen bildas långt innan öppning. Väl inne får du sätta dig vid ett bord som inte är avdukat efter föregående gäst. Då maten tar slut bildas långa köer i väntan på nästa laddning. När den väl kommer, 15 minuter senare får de första 5 personerna i kön förse sig, resterande 15 får vänta ytterligare 15 minuter till nästa påfyllning. Just ja, vill du ha en solstol vid poolen behöver du ansluta till de andra gästerna när de springer ut och paxar solstolarna vid 06.30. Vill du stå i kö på din semester är det här hotellet för dig!
Dålig middagsbuffé, mycket folk, men rent och fräscha rum.
Rummet var bra, rent och snyggt på hela hotellet. Bra personal. Vi ångrade dock att vi valde halv pension frukost+ middag. Det var otroligt mycket folk och långa köer. Frukost var helt okej. Middagsbuffen åt vi två kvällar sen skippade vi den trots att vi redan betalt för den. Maten var smaklös, överkokt pasta och väldigt tråkig miljö där inne om man inte lyckades knipa ett plats utomhus. Folk armbågar sig fram. Det var hemskt. Poolen var så full av människor så den testade vi inte. Behövdes dock inte heller eftersom hotellet ligger så nära havet. Så bra rum, rent och snyggt och bra läge. Men hit åker vi inte igen då det var alldeles för mycket folk (nu var det ju högsäsong men tråkigt att ställa klockan på 6:30 för att hinna äta frukost innan det blev totalt kaos)
Rekommenderar, nära havet
Rekommenderar detta hotell! Vi hade en toppen vecka. Ligger perfekt i tucepi . Precis vid havet . Strandpromenad mellan hotel o hav men inga bilar får köra där. Havet är fantastiskt! Hotellet är fint. Vi bodde med två barn. Spjälsäng kostade 70 eur extra vilket vi tyckte var väldigt dyrt dåligt det inte ingick . Vi hade all Inclusive. Är ganska kräsen men Maten var helt ok. Var varierande varje dag även om vissa saker alltid fanns. Bra personal vid resturangen . Det bästa var uteserveringen mot havet där vi med all inclu fick sitta .Folk hade munskydd när man tog mat men inte när man satt . Början på veckan var det inga munskydd men i början på sep så var det munskydd inomhus på hotellet vilka få följde . Drycken däremot var kass! Vi all Inclusive var inte värda något. Fanns någon öl ( helt ok) tjeckisk sa de. Lite blaskig. Rödvin o vitt var på tapp kran . Vitt gick o dricka . Rött var odrickbart. Läsken var på tapp. Smaka sådär. Drinkar var gin o tonic typ . Man fick vara blanda med tapp läsk dryckerna så gick typ inte o göra några drinkar. Tips till hotellet är att ta in BRA viner ! Kroatien som har bra inhemska viner. Och gör en drinklista. Ha aperol spritz ! Fanns bara en hiss vad vi hittade och alltid kö. Speciellt när Corona härjar o man inte kunde åka ihop. Rummen var bra. Städades varje dag. Tog dock inte disken ? Lagom storlek för en familj med två barn. Såg havet från sidan. Vi var väldigt nöjda och kan tänka oss åka hit igen!
Åk inte dit ,åk till Turkiet _ en besviken Kroatien
Bra: trevlig personal i mat salen , rent , nära till badet i havet .bra solstolar vid poolen.handsprit finns på flera ställen. Mindre bra: kvinnlig yngre personal i baren är ointressant av att tillfredsställa gästen på gränsen till otrevlig , skillnad på all inklusive o betalande gäster till o med kaffe koppar är inte samma för alla vid baren .Maten : 7 dagar i veckan sallad som består av gammal tomat,gurka, kål,sallad- ingen variation samma med kakor till frukosten o resten av frukosten.I huvud maträtter kunde det hittas något att äta men inte mycket mer. Kaffe kunde man få i matsalen bara till frukosten ??? För betalande gäster finns lista med drinkar men ingen lust för all Inklusive gäster. servitörer vid baren kom aldrig ut o frågade om man vill ha något utan man fick ta på sig kläder o gå o hämta själv fast de hängde flera stycken arbetslösa vid baren . Poolen : parasoller va katastrof o ingen som va där o hjälpte att öppna dem ,den som va där ibland såg man typ 2 min om dagen . Till chefen: moze se to po puno bolje. Mvh Mira
© TripAdvisor