



































Hotell för vuxna
Casa Cook Samos
Pythagorion, Samos, Grekland
8.5
Utmärkt15 omdömen
Städning
9.6
Mat & dryck
7.9
Service
8.3
Förväntningar
8.5
Rum / lägenhet
9.1
15 Kundomdömen
Steinar, Norge
2026-06-1310/10
Exklusivt och lugnt och stilla. Toppenservice från personalen. Kände oss välkomna
Lång tid med servering av dryck under lunchen och samma med att få notan. Mycket kakor till frukost, kunde ha varit mer bröd och fler saker att ha på smörgåsen
Omdömet är översatt från Norska av AI
Vivian, Norge
2026-06-1310/10
Helheten. Nytt och fint
Musiken var enformig
Omdömet är översatt från Norska av AI
Per, Sverige
2026-06-0610/10
Det är ett mycket fint hotell med mycket tillmötesgående personal
Finns inget att klaga på
Lone, Danmark
2026-05-3010/10
Atmosfär
Sen rengöring
Omdömet är översatt från Danska av AI
Gro, Norge
2026-05-306/10
Trevlig personal i receptionen och städning, mycket god renlighet
Hotellet låg bokstavligen precis bredvid flygplatsen, så man kunde se rakt på landningsbanan från rummet. Också en hel del buller från flygavgångar. Hotellet var annars bra men restaurangen och servicen på stranden var väldigt kaotisk. Det tog lång tid, glömde beställningar även om det verkade vara väl bemannat osv. Någon med kunskap om effektiv drift och ledning borde gått in och förbättrat driften där.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Anna, Sverige
2025-10-048/10
Frukostbuffé, träningsrum och närhet till stranden
Lägre priser i bar och restaurang
Omdömet är översatt från Norska av AI
Anne, Sverige
2025-09-1310/10
Närheten till havet, atmosfären som var lyxig men ändå avspänd, personalen och servicen. Vi bodde i rum med havsutsikt och det var helt magiskt!
Maten var inte riktigt prisvärd. En klassisk rätt som Fish and chips visade sig vara en ganska vanvördig tolkning (fiskfärsbullar med potatischips). Rätten var kanske helt ok på en snacksmeny men den borde namnges annorlunda för att lägga förväntningen på rätt nivå. Dock bra frukost. Även salladerna var bra.
Morten, Sverige
2025-09-065/10
Poolen
Servicen var inte särskilt bra. Snobbiga och tystlåtna ungdomar som gjorda massor fel med beställninger
Gro, Norge
2025-08-239/10
Super service, lugnt och stilla, alltid lediga solstolar, rent och prydligt.
Dyrt att köpa mat och dryck på hotellet
Omdömet är översatt från Norska av AI
TOM, Danmark
2025-07-269/10
Läge, rum och pool
De är MYCKET långsamma med sin service i restaurangen. Procedurerna är mycket ineffektiva. Vi väntade flera gånger 30 minuter för att få kontakt med servicen för att beställa. Sedan kommer en med vatten, sedan en med vinglas, sedan en med cola, sedan en med vinet och sedan kommer en för att öppna och hälla upp vinet. Detta kan göras på en gång och då finns det tid att ta hand om kunderna snabbare :-)
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 15