Cactus

Rhodos stad, Rhodos, Grekland
8.0
Högt uppskattat237 omdömen

Städning

8.3

Mat & dryck

8.2

Service

8.3

Förväntningar

8.1

Rum / lägenhet

7.5


237 Kundomdömen

Frøydis, Norge
2026-06-21
8/10
Ligger precis vid stranden och nära till centrum.
För liten poolområde för ett så stort hotell. Ingen tog hand om papperskorgarna på toaletterna vid poolen, de blev överfulla och folk började kasta toalettpapper på golvet.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Hege, Norge
2026-06-21
6/10
Gemensamma utrymmen, utsikt och läge
Standardrummen motsvarade inte bilder eller standard för 4-stjärnigt hotell. Slitna rum och inte minst badrummet
Omdömet är översatt från Norska av AI
Michael, Sverige
2026-06-18
6/10
Läget, frukosten samt hjälpsam personal i receptionen
Rummet kändes lite slitet. Sängen var två enkelsängar istället för en dubbelsäng vilket vi fick uppfattningen om att det skulle vara när vi bokade. Sedan var balkongen placerad så vi inte fick kvälls-sol men där får vi skylla oss själva att vi inte uppmärksammade att hotellet hade rum åt både väster, norr och öster.
Haaken, Norge
2026-06-14
9/10
Läget samt ingen störning från trafiken
Omdömet är översatt från Norska av AI
Kathrine, Norge
2026-06-14
9/10
Centralt.
Stängde poolområdet alldeles för tidigt
Omdömet är översatt från Norska av AI
Ingelise, Danmark
2026-06-14
10/10
Tarja, Finland
2026-06-14
8/10
Stort rum, men gammal toalett. Som person med fotproblem var det svårt att komma in i badkaret för att duscha. Toalettstolen var i "mini"-storlek, alltså liten och låg. Frukosten var bra och tillräcklig.
Poolområdet öppnade klockan 9 på morgonen. Varje morgon satt en kvinna vid dörren redan klockan 8.15 för att säkert hinna reservera en viss stol vid poolen som första person.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Essi, Finland
2026-06-14
8/10
Gunilla, Sverige
2026-06-11
10/10
Ja är väldigt nöjd med allt Poolområdet super En liten petitess När man duschat så blev hela golvet blött Inget större problem men ett längre draperi så är det problemet löst😂 Tack till all personal på hotellet mvh Gunilla
Se fråga 9 Att det tydliggörs vad det är för regler med att man står i kö o markerar sin solstol En obehaglig upplevelse att behöva konfrontera de som bara tror att dom äger o gör som dom vill MVH Gunilla
Harriet, Sverige
2026-06-10
9/10
Vi nöjda vad vi hade bokat. Trevligt hotell. Kan bo där igen.
Visar 10 av 207