















Katia
Ialyssos, Ixia & Kremasti, Rhodos, Grekland
8.5
Utmärkt306 omdömen
Städning
8.9
Mat & dryck
8.3
Service
9
Förväntningar
8.7
Rum / lägenhet
8.4
306 Kundomdömen
Merja, Finland
2026-06-0310/10
Personal och bassängområde
Omdömet är översatt från Finska av AI
Esko, Finland
2026-06-037/10
Lägenheten var ren och städningen var bra.
Köksutrustningen var usel, stekpannan var tvungen att bytas två gånger innan vi fick en fungerande. Besticken kunde alla vara av samma modell. Skåpdörrarna behöver renovering, vissa stannar öppna och andra måste lyftas för att stängas. Hotellets lokala klassificering var 4. Vilka brister fanns i de lägre kategorierna? Sådana brister skulle lätt kunna åtgärdas under lågsäsongen. Det är inte så att en investering i rummet alltid tar hotellet bort från stranden, vi gick bara till grannen för att äta. Så underhållsarbete behövs och då behöver man inte längre höra sådana klagomål.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Jukka, Finland
2026-06-038/10
Hotellet var överlag rent och servicen fungerade bra. Jag valde hotellet baserat på tidigare besök.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Tiina, Finland
2026-06-039/10
Överlag ett rent hotell och vänlig service i poolrestaurangen. Det fanns alltid plats vid poolen och ingen reserverade solsängar i onödan.
Rummets luftkonditionering och lampan vid badrumsspegeln lät högt. Öronproppar behövdes vid sömn.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Anneth, Sverige
2026-06-0310/10
Trevlig och serviceinriktad personal. Fantastiskt poolområde, gott om solsängar och handdukar
Johan, Sverige
2026-06-039/10
Service, trevlig personal. All personal!
1. Wifi - tråkigt att det var så dåligt. Det gick verkligen inte att jobba ens med all väldens tålamod. 2. Borde finnas någon form av påslakan att stoppa filtarna i (fanns inga täcken). Man fick göra som på den gamla goda tiden och vika över lakanet men det det slutar ändå att man sover med täcket och lakanet ligger på golvet. Hur många andra har inte gjort samma sak. Småäckligt!
Farhad, Sverige
2026-06-039/10
Personalen, super trevliga och jätte bra service!
Om man ska kritisera något, även om jag inte tycker det finns något att kritisera, skulle jag väll säga frukost buffé var jätte god men hade önskat lite mera när det gäller varma rätter, fler alternativ alltså. Men det var jätte gott!
Pia, Finland
2026-06-038/10
Rent, trevligt poolområde, underbar personal
Kaffebryggare och vattenkokare utlovades, vi fick be om dem och de fungerade inte. Vi fick en ny men samma problem igen. Vi kokade därför vatten på spisen så vi kunde få pulverkaffe. När vi kom till Rhodos blev vi tillsagda att ta bussen till höger med de andra, men i verkligheten var bussen långt ifrån de andra. Hela bussen letade tillsammans tills en annan chaufför hjälpte och hittade bussen.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Roy, Norge
2026-05-3110/10
Helt fantastiskt hotell, personalen och servicen. Maten var super och köket otroligt trevligt. Vi hade inte så höga förväntningar, men detta hotell kommer vi att återvända till.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Johnny, Norge
2026-05-318/10
Visar 10 av 266