Avra Beach

Ialyssos, Ixia & Kremasti, Rhodos, Grekland
8.4
Högt uppskattat67 omdömen

Städning

8.3

Mat & dryck

8.5

Service

8.7

Förväntningar

8.6

Rum / lägenhet

8


67 Kundomdömen

Kari, Norge
2026-06-21
10/10
ALLT!!! Efter vår charterresa nummer 89 borde vi vara godkända att uttala oss. Inga negativa kommentarer om detta hotell, vi har varit där varje juni de senaste fyra åren. Hotellet har också bara haft positiva förändringar sedan vi var där första gången 1994. Kort sagt - vår önskade plats : )
Inga förslag på förändringar för ett hotell som redan är suveränt på alla sätt!!!!
Omdömet är översatt från Norska av AI
Flemming, Danmark
2026-06-07
7/10
Personalen var mycket tillmötesgående och vänliga
Hotel Avra Beach hotel motsvarade inte Apollos 4xsole; slitna rum, saknade inventarier, t.ex. stolar och spegel.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Tommy, Sverige
2026-06-07
8/10
Nathalie, Sverige
2026-06-03
10/10
Super trevlig personal och väldigt hjälpsamma Super fina nyrenoverade rum Och sen vill jag rikta ett stort PLUS till entertainment team framförallt BOOGIE han livade upp hela hotellet med sin härliga energi och spred så mycket glädje och gemenskap Hotellet ligger bra centralt nära till old town Nära till resturanger , barer , och affärer Dem har också så man kan hyra bil via hotellet De var super smidigt , jätte trevlig personal där med och bra pris rekommenderar starkt
Skulle vilja ha lite mera variation på mat
Beate, Norge
2026-05-24
9/10
God mat Nyrenoverat rum
Omdömet är översatt från Norska av AI
Charlotte, Danmark
2026-05-24
10/10
Tarja, Finland
2026-05-24
10/10
Hotellets läge och utsikten från balkongen. Renoverat rum.
Jag satte det på 11 för wifi-funktionen 10, men jag kan inte säga hur det fungerade, jag använde det inte.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Patrik, Sverige
2026-05-24
7/10
Underhållning varje dag. Bra med solsängar
Väldigt högljud miljö. Akustikskivor i taket i buffé restaurangen vore inte fel.
Jaakko, Finland
2026-05-20
7/10
Det var nyrenoverat...servicen var okej.
Det fanns inga krokar alls i rummen. Inte ens en toalettrullshållare.. När vi anlände på natten fick vi inte ens med oss en vattenflaska. Vi hade nästan svårt att hitta rummet på natten. Det fanns ett kylskåp men det var tomt. Servicen var otrevlig...det kunde ha funnits något kvällsmål att erbjuda...motsvarade inte ****-klassificeringen
Omdömet är översatt från Finska av AI
Helle, Danmark
2026-05-17
9/10
Underbar mat, underhållning och hela personalen
Det är alldeles för mycket rök, det är otroligt många engelsmän som röker. Det är förstås inte tillåtet att röka inne på restaurangerna, men utomhus tas ingen hänsyn, alla sitter som de vill och röker. Alla dörrar står öppna så när det blåser lite sprids röken överallt, och plastfönster sätts upp så att det inte vädras ut
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 62