Bacoli

Parga, Grekland
8.8
Utmärkt401 omdömen

Städning

9

Mat & dryck

8.1

Service

9.1

Förväntningar

8.9

Rum / lägenhet

8.5


401 Kundomdömen

Juha, Sverige
2026-06-22
7/10
Tom, Norge
2026-06-22
10/10
Har varit gäst flera gånger och servicen är helt topp. Fint utbud på frukosten. Bra städning. Fina rum. Alla är hjälpsamma och trevliga. Kan absolut rekommenderas.
Det saknas en plats att torka/hänga upp badbyxor, handdukar ++ Detta gäller rummen vid poolen!!
Omdömet är översatt från Norska av AI
Cecilia, Sverige
2026-06-22
9/10
Att det var litet och lugnt och en mysig miljö
Saknade rekommendationer för Parga och restaurangtips
Berit, Norge
2026-06-20
10/10
Jättebra service, rent och snyggt. Bra sängar. Bra läge.
Vi var tvungna att bråka för att få separata sängar. Fick det efter 2 dygn eftersom vi inte kan ha dubbelsäng och en täcke. Vi är två vänninor och har alltid fått det tidigare.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Anna, Sverige
2026-06-16
8/10
Tarja, Finland
2026-06-16
9/10
Lägenheten passar oss, AC:n fungerar bra. Badrummet har lämplig storlek. Personalen kunde inte vara bättre, och hotellets renlighet var återigen på topp.
Lägenhetens vattenkokare i 450 lät ett otroligt högt ljud, det vore bra att byta till en tystare och nyare.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Sirpa, Finland
2026-06-16
10/10
Hotellet och rummet var så rena och vackra.
Morgonbadsbad var förbjudet och det var väldigt synd. Jag förstår att man inte kan simma när andra äter precis bredvid, men simning var inte tillåten ens före frukosten, till exempel mellan kl. 7-8 på morgonen. Då skulle man kunna tillåta simning förutsatt att det sker tyst. Inga barns liv och andra ljud skulle tillåtas. Det hade varit trevligt.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Anne, Finland
2026-06-16
7/10
Lägenheten var trevlig med vacker utsikt.
Poolområdet var alltid fullt, folk reserverade solstolar med handdukar mycket tidigt.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Linda, Sverige
2026-06-16
8/10
Personalen och sängarna.
Som sagt, väldigt dålig frukost.
Brita, Norge
2026-06-15
10/10
Hotellet är tyst och lugnt, drivet av en familj.
Dålig poäng för att gäster ockuperar solstolar hela tiden.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Visar 10 av 355