Kundomdömen om Porto Plomari

Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
8,5 av 10 baserat på 50 omdömen
Övergripande bedömning
 
8,5 / 10
Städning
 
8,7 / 10
Korrekt beskrivning online
 
7,6 / 10
Motsvarade förväntningar
 
7,8 / 10
Faciliteter
 
8,0 / 10
Mat och dryck
 
6,6 / 10
Rum/lägenhet
 
9,2 / 10
Service
 
7,2 / 10

Senaste omdömena


10 av 10

+
Fräscht. Bra planerade rum. Vackert placerad läge. Lugnt. Fin design.
-
Mycket! Pool området. Trist när folk paxar med handdukar före kl 7. Dåligt utbildad personal eller inte alls utbildad inom restaurang. Vet inte hur man dukar eller hur man serverar. Inget synkning av mat o dryck. Ingen meny i baren av vad som fanns att beställa av vare sig dryck eller mat. Otroligt med getingar när vi skulle äta.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


8 av 10

+
Att det var nytt och fräscht
-
Servicen, dom gör så gott dom kan med tanke på att det bara varit igång i fyra veckor. Toaletter i närheten av poolen och stranden. Papperskorgar på fler ställen.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


8 av 10

+
Fint läge Fina rum Fräscht och rent Bra gym
-
Servicen behöver bli bättre. Personal anstränger sig och är jättetrevliga men det märks tydligt att de inte har så mycket erfarenhet och att det saknas struktur och arbetsfördelning. Solstols-situationen vid poolen måste bli bättre. Alla solstolar är upptagna från kl 6-7 på morgonen och en dag när ett par solstolar varit reserverade sedan 07 på morgonen och kl var nu 13 och ingen hade legat på dem, då sa vi till personalen men de gjorde tyvärr ingenting. Vi fick själva ta bort handdukarna. Här måste personalen agera och ta bort handdukar när solstolar legat tomma i flera timmar. Det blir inte så trevlig stämning mellan hotellgästerna om de ska ta bort varandras handdukar till höger och vänster, det bör personalen göra. Det bör finnas en pool-ansvarig som har koll på poolen, solstolarna och som städar upp, tar bort använda glas och håller poolen ren. Det måste finnas lås på de allmänna toaletterna, helt orimligt att gå på toaletten utan lås. Eftersom det inte går att få sen utcheckning på avresedagen så bör det finnas omklädningsrum och allmänna duschar inomhus där gästerna kan göra sig i ordning efter en hel dag vid poolen innan hemresan. Det finns inga menyer i restauranger. Personalen läser högt vad som finns att välja mellan och då får man inte möjligheten att se pris eller ta lite tid på sig att bestämma sig. Det är extremt enkelt att skapa menyer så det är något som bör kunna fixas omgående. Det är ett jättefint hotell med väldigt stor potential men de har en bra bit kvar innan de lever upp till 5 stjärnor.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


7 av 10

+
Utseendet.
-
Servicen och maten. Det fanns inga menyer att kolla på vid beställning av lunch, vi hade ingen aning om vad saker kostade när vi beställde. När vi satte oss ner för att äta lunch var det ingen som kom fram och tog vår beställning. Vi satt o väntade länge och försökte få ögonkontakt men fick ingen respons. Vi fick be om att få beställa varje dag för att de skulle förstå. Alla var trevliga, men ingen känsla för service.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


10 av 10

+
Nytt, fräscht, fina rum.
-
Vid sen avgång av flyg borde det finnas möjlighet att få sen incheckning.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


8 av 10

+
-
Det var ju väldigt nyöppnat men det fanns t ex inga menyer i baren till lunch (hade räckt med en griffeltavla med alternativen) och kort info om alt på dricka. Personalen hittade visste inte vart saker fanns eller hur de skulle byta kvittorulle i kortmaskinen 😊 Lås på dörr till offentlig toalett vid poolen.

Bekräftad gäst: 2021-07-26


7 av 10

+
Nybyggt och fräscht, snygga möbler och snygg design på hela hotellet. Kanon bra gym och andra träningsmöjligheter. Närheten till butiker och Plomari. Viljan hos personalen att ge bra service, fast kunskapen kanske inte fanns. Såg en klar förbättring från när vi kom till vi åkte. En rekommendation är att hyra E-bikes och cykla upp i bergen eller hitta på andra aktiviteter med Seasafari Adventures i Plomari, de är väldigt kunniga och hjälpsamma.
-
Servicen vid poolen och solstolarna. Glas och tallrikar stod kvar hela dagen, ingen tog beställning vid poolen, bättre underhåll under hela dagen- inte bara på kvällen. Städning av allmänna ytor. Fler soptunnor. Bättre info om vad middagen består av och hur det fungerar med halvpension. Getingarna!! Lås på allmänna toaletter.

Bekräftad gäst: 2021-07-25


9 av 10

+
Vårt Rum var perfekt: stort, fina sängkläder, handdukar, fin uteplats. Hotellet har fina solstolar med parasoll och det är gott om dem vid stranden. Ett stort, fint gym.
-
Hotellet är nytt och man ser att rutiner hos personalen saknas men det kommer med tiden. Det som faller i ögon var problem med kaffe vid frukost, okunskap som gäller drinkar i baren. Det skulle vara trevligt om man ha en olivolja med bröd på borden under middagar.

Bekräftad gäst: 2021-07-25


8 av 10

+
Läget
-
Vinlistan

Bekräftad gäst: 2021-07-25


8 av 10

+
Läget, rummet, poolen, stranden
-
Incheckning, fler än en personal när det kommer en busslast. Attityd hos personal (stressad) och arbetsledare (arga). Matutbudet och kvalitet. Personalens kompetens (bar och kök, tex allergier) Getingfällor på restaurangterassen Frukostutbudet var bra, men ofta slut både i buffén och på glas/bestick. Lång kö till kaffe/te. Duschvatten rann ut i rummet

Bekräftad gäst: 2021-07-19


Something went wrong when loading reviews.