
















Melmar
Rethymnon Stad, Kreta, Grekland
8.0
Högt uppskattat290 omdömen
Städning
8.8
Service
8.8
Förväntningar
8.3
Rum / lägenhet
7.9
290 Kundomdömen
Anne-Lie, Sverige
2026-06-218/10
Persobalen i Receptionen hade allrid ett trevligt bemörande.
Bra städning.
Ett enkelt hotell så det motsvarade beskrivningen. Man fpr vd man betalar för.
Lena, Danmark
2026-06-2110/10
All personal var ytterst professionella och leende🥰
Omdömet är översatt från Danska av AI
Anna, Danmark
2026-06-2010/10
Balkong med bara lite morgonsol, lugnt ställe (inte många barn), härligt område med solstolar och parasoller, lagom hård madrass, ok wifi – kunde smidigt se mitt danska TV-paket på mobilen, städningen är toppen, vänlig och leende personal, priset för vistelsen var ok.
Kaffemaskin i lägenheten, byte av handdukar 3 gånger i veckan, hyllor/lådor i garderoben, skandinaviska TV-kanaler på TV:n.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Lisbeth, Danmark
2026-06-197/10
Nära stranden
Trafikbuller vid rummen ut mot sidogata/hovedgata
Omdömet är översatt från Danska av AI
Erica, Finland
2026-06-198/10
Badrummet var rent och funktionellt. Vattentrycket var utmärkt. Luftvärmepumpen (separat avgift) kylde rummet väl. Rummet kunde göras riktigt mörkt för att sova. Receptionens personal var mycket vänlig.
På terrassen mot gatan var det verkligen mycket buller eftersom gatan är mycket trafikerad. Till exempel gick det inte att samtala utan att skrika. Brusreducerande hörlurar hjälpte. Och öronproppar på natten, även om dörren isolerade ljud väl.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Karl-Göran, Sverige
2026-06-199/10
Trevlig personal och man kunde beställa frukost samt en liten butik i receptionen
Therese, Sverige
2026-06-146/10
Läget och poolområdet
Rummen var ej i 3-stjärningt standard. Väldigt enkla rum som en låg 2:a.
Helen, Norge
2026-06-1310/10
Att det inte är trafikbuller om man får rum på nedsidan av hotellet (mot solstolarna)
Omdömet är översatt från Norska av AI
Knut, Norge
2026-06-138/10
Service, läge, tystnaden på rum 308 och helt okej rum med allt vi behöver
Det måste vara WiFi som är instabilt och mycket låg bandbredd. Gäller rum 308
Omdömet är översatt från Norska av AI
Hanne, Danmark
2026-06-1310/10
Litet mysigt hotell med vänlig och tillmötesgående personal.
Kanske lite nytänkande när det gäller frukosten.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 254