Diamantis

Rethymnon kust, Kreta, Grekland
7.9
Omtyckt47 omdömen

Städning

8.1

Service

8.6

Förväntningar

8.2

Rum / lägenhet

8.2


47 Kundomdömen

Marie, Danmark
2026-06-18
4/10
Att det låg så nära stranden och de 2 bröder som skötte “huset”
Ni måste uppmärksamma trafikbuller!! 24/7 – det var ljud hela tiden! Och att söndagen är “ledig dag” och därför blir snackbaren en samlingspunkt för många lokala..
Omdömet är översatt från Danska av AI
Ragnar, Norge
2026-06-14
8/10
Rummet hade utsikt över havet. Trevlig service, bra städning och fint renoverat rum. Ingen extra kostnad för luftkonditionering och kassaskåp. Inkl. wifi.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Eva, Sverige
2026-06-12
9/10
Ett lite mindre familjärt trevligt hotell med serviceminded ägare och personal.
Helle, Danmark
2026-06-11
9/10
Atmosfären och personalens bemötande. Balkongens och poolens möbler var av god kvalitet.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Svitlana, Norge
2026-06-07
10/10
Evy, Norge
2026-06-07
6/10
Servicen
AC blåste rakt i ansiktet där vi sov och det var bara 2 lägen. Sedan blev det för mycket vind. AC var ny.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Connie, Norge
2026-06-07
10/10
Hade låga förväntningar eftersom det var två stjärnor, men blev så positivt överraskad! Och vilka fantastiska människor som jobbade på hotellet.
Nya solstolar, eftersom de är extremt hårda så man får väldigt ont i kroppen av dem.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Lena, Norge
2026-06-06
6/10
Lokalt och nära stranden.
Upprepar svar i punkt 5: reagerar också på att vi fick nya handdukar för sängbyte bara 1 gång - tisdag! Vi kom på lördag... Skulle få nya igen på fredag, men det gjordes inte! Klagade till honom i receptionen, och var tvungna att tjafsa oss till nya då han tyckte att vi inte skulle ha nya eftersom vi skulle åka hem nästa dag! Det här är ALLDELES för dåligt att man inte får rena handdukar och sängkläder oftare med tanke på att man gärna vill duscha varje dag, det är ca 30 grader dagligen och det är helt enkelt äckligt att använda samma handduk 3 dagar, och sova i samma sängkläder 3 nätter! Skärpning!
Omdömet är översatt från Norska av AI
Zoey, Sverige
2026-06-04
10/10
Personalen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Mats, Sverige
2025-10-03
9/10
Trevlig personal. Nära till strand och busshållplats om man vill in till Rethymnon. 20 minuter med linje 20. Bra restauranger och bageri i närområdet.
Visar 10 av 43