Bro & Sister

Georgioupolis, Kreta, Grekland
8.0
Högt uppskattat66 omdömen

Städning

8

Mat & dryck

8.2

Service

8

Förväntningar

8.3

Rum / lägenhet

8.4


66 Kundomdömen

Espen, Norge
2026-06-21
8/10
Relativt nyrenoverat, bra läge och trevlig personal
Saknade krokar för badhanddukar i badrummet. Sängen kunde varit bättre
Omdömet är översatt från Norska av AI
Arvid, Norge
2026-06-20
8/10
Stort och mysigt rum.
Skulle kunna vara bättre reglering av kallt och varmt vatten i duschen
Omdömet är översatt från Norska av AI
Grethe, Norge
2026-06-14
10/10
Mycket fina rum som såg nyrenoverade ut. Bra planlösning. Bra utsikt och läge. En mysig gata med mysiga tavernor och butiker alldeles i närheten. Trevlig personal.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Stefan, Danmark
2026-06-13
10/10
Det bästa med hotellet var utan tvekan den mysiga och välkomnande atmosfären. Hotellet är mycket fint, välskött och alltid rent, och ligger bara några minuters promenad från stranden. Personalen är otroligt vänlig och hjälpsam, och de två bröder som äger hotellet får verkligen gästerna att känna sig välkomna. Restaurangens mat är också fantastisk – smakrik, färsk och till mycket rimliga priser. Jag har själv haft en underbar semester här och kan varmt rekommendera hotellet till andra som besöker Kreta.
Hotellet levde fullt ut upp till mina förväntningar, och faktiskt överträffade det dem på flera områden. Jag har inga väsentliga förbättringsförslag. Hotellet var rent och välskött, personalen var mycket tillmötesgående, och läget nära stranden var perfekt. Restaurangens mat var också utmärkt till ett bra pris. Allt som allt hade jag en riktigt bra upplevelse.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Britta, Danmark
2026-05-30
10/10
Fina moderna rum. bra läge nära strand, shopping och restauranger.
En parasoll på balkongen eftersom solen värmer starkt från morgonen.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Jytte, Danmark
2025-10-04
5/10
man kunde inte bada utan solen var där annars var vattnet kallt
Omdömet är översatt från Danska av AI
Karl, Sverige
2025-10-04
6/10
Restaurangen. Skugga på balkongen på eftermiddagen.
Det var svårt att få varmvatten i dusch och i diskho, väldigt dåligt vattentryck i varmvattnet.
Susanna, Sverige
2025-09-27
4/10
Underbart med morgonsol på balkongen.
Johannes, Norge
2025-09-27
7/10
Läget
För mycket avvikelse vid städning
Omdömet är översatt från Norska av AI
Eva, Sverige
2025-09-27
7/10
Hel dubbelsäng med sköna kuddar. Torkställning på balkongen. Nyrenoverat.
För dåligt med köksredskap. Ingenstans att göra sig iordning när man åker hem sent på kvällen.
Visar 10 av 55