Bro & Sister
Georgioupolis, Kreta, Grekland
Checka in på lägenhetshotellet Bro & Sister och upplev charmiga Georgiopolis! Här bor du i fräscha och bekväma enrumslägenheter med balkong – perfekt för morgonkaffe med utsikt. Orten är en riktig pärla med sin långsträckta sandstrand och hemtrevliga tavernor, där du kan njuta av det bästa Grekland har att erbjuda.
Bo i fina enrumslägenheter med balkong på hotell Bro & Sister i den grekiska semesterpärlan Georgioupolis.
Vid ankomst sker incheckning i restaurangen. Härifrån har du gångavstånd till såväl den fina stranden som tavernor och livsmedelsbutiker.
Måltider
Inga måltider ingår
Faciliteter
Wifi på rummet
Läge
Grekland, Kreta, Georgioupolis
300 m till stranden, 200 m till centrum
Städning
8
Mat & dryck
8.2
Service
8
Förväntningar
8.3
Rum / lägenhet
8.4
Espen, Norge
2026-06-21Relativt nyrenoverat, bra läge och trevlig personal
Saknade krokar för badhanddukar i badrummet.
Sängen kunde varit bättre
Omdömet är översatt från Norska av AI
Arvid, Norge
2026-06-20Stort och mysigt rum.
Skulle kunna vara bättre reglering av kallt och varmt vatten i duschen
Omdömet är översatt från Norska av AI
Grethe, Norge
2026-06-14Mycket fina rum som såg nyrenoverade ut. Bra planlösning. Bra utsikt och läge. En mysig gata med mysiga tavernor och butiker alldeles i närheten. Trevlig personal.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Stefan, Danmark
2026-06-13Det bästa med hotellet var utan tvekan den mysiga och välkomnande atmosfären. Hotellet är mycket fint, välskött och alltid rent, och ligger bara några minuters promenad från stranden. Personalen är otroligt vänlig och hjälpsam, och de två bröder som äger hotellet får verkligen gästerna att känna sig välkomna. Restaurangens mat är också fantastisk – smakrik, färsk och till mycket rimliga priser. Jag har själv haft en underbar semester här och kan varmt rekommendera hotellet till andra som besöker Kreta.
Hotellet levde fullt ut upp till mina förväntningar, och faktiskt överträffade det dem på flera områden. Jag har inga väsentliga förbättringsförslag. Hotellet var rent och välskött, personalen var mycket tillmötesgående, och läget nära stranden var perfekt. Restaurangens mat var också utmärkt till ett bra pris. Allt som allt hade jag en riktigt bra upplevelse.
Omdömet är översatt från Danska av AI





