Lefkos Village

Lefkos, Karpathos, Grekland
8.0
Högt uppskattat33 omdömen

Städning

7.5

Service

7.5

Förväntningar

8.2

Rum / lägenhet

7.9


33 Kundomdömen

Birgit, Danmark
2026-06-18
8/10
Stor lägenhet, extrasäng i vardagsrummet (för vila under dagen), härlig stor terrass, härlig pool, riktigt bra service
Toaletten var inte så bra på att spola Vår önskan om lägenhet på bottenvåningen hade inte nått hotellet (men vi fick en ändå = bra service på hotellet) Förslag: diskmedel och borste, så man slipper köpa det. Förslag: uthyrning av pool-/strandhanddukar
Omdömet är översatt från Danska av AI
Siv, Norge
2026-06-14
3/10
Stor lägenhet
Svår att samarbeta med, arg när jag ville ha nytt rum vid misstanke om vägglöss
Omdömet är översatt från Norska av AI
Eva, Sverige
2026-06-03
9/10
Alltid trevliga!
Karin, Danmark
2026-05-29
10/10
Soppåsen och toalettkorgen tömdes inte på den städfria dagen.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Amanda, Sverige
2026-05-28
9/10
Lugnt och skönt, rent och fräscht.
Simo, Sverige
2026-05-28
7/10
Litet hotell, tyst o lungt. Fin havsutsikt. Om de nedanstående sakerna ordnas är detta ett trevligt boende.
Dåligt tryck i duschen, trasig utebelysning, saknades basala saker som disktrasa/borste, diskmedel, flytande tvål/tvål TV liten o gammal och fungerade inte. Enl. er skulle man kunna äta frukost på hotellet, men ICKE.
Sirje, Finland
2026-05-27
4/10
Vänlig service
Det var bara kallt vatten och tvål i ungefär tre dagar, jag köpte själv i butiken. Det var först på torsdagen som det var varmt vatten ordentligt. Köksredskapen var dåliga och bristfälliga. Till exempel var kastruller och panna obrukbara.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Anne, Danmark
2025-10-02
10/10
Lugnt område och väl inrett rum
Omdömet är översatt från Danska av AI
Grethe, Danmark
2025-09-21
7/10
Poolen och läget. Lägenheten var fin, men servicen bristfällig.
Se ovan.. Dessutom var det ingen i receptionen, belysningen utomhus tändes inte vid solnedgången, utan först mycket senare. Jag skulle inte definiera platsen som ett hotell, utan snarare som ett lägenhetskomplex.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Harri, Finland
2025-09-21
9/10
Bra utsikt, lägenhet på marknivå, tillräckligt stor.
Luftkonditioneringen fungerade endast i ett rum. I receptionen fanns nästan alltid en person, men 80 % av tiden bara en grekisktalande kvinna lite över 80 år... vilket innebar att det alltid krävdes flera besök och att rätt person var närvarande för att sköta ärenden.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Visar 10 av 29