Oasis Karpathos

Karpathos stad, Karpathos, Grekland
8.4
Högt uppskattat134 omdömen

Städning

8.7

Mat & dryck

7.8

Service

8.7

Förväntningar

8.5

Rum / lägenhet

8.6


134 Kundomdömen

Eli, Norge
2026-06-21
8/10
Läget och renhållningen.
Hela badrumsgolvet vått vid duschning. Bristfällig köksutrustning.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Kirsten, Danmark
2026-06-18
9/10
Läge till strand/ stad..
Omdömet är översatt från Danska av AI
Richard, Danmark
2026-06-18
8/10
Fint rum och trevliga värdar
Omdömet är översatt från Danska av AI
Pia, Danmark
2026-06-18
10/10
Marias och Nikos vänlighet och uppträdande
Omdömet är översatt från Danska av AI
Lis, Danmark
2026-06-18
8/10
Värdinnan Maria. Mycket uppmärksam på sina gäster och vill, i samarbete med sin man Nikos, göra allt för att man ska känna sig bekväm.
Hade inga förväntningar som inte blev uppfyllda
Omdömet är översatt från Danska av AI
Eva, Sverige
2026-06-18
7/10
Litet och mysigt väldigt fräscht hotell, bra mottagande
Fick problem med AC första kvällen och andra kvällen när vi skulle gå och lägga oss så brakade botten ur dubbelsängen. Vi fick då ringa på hjälp och det visade sig att det var fel monterat. När vi kom ner dagen efter ville dom ha betalt för att någon kom och skruvade ihop sängen. Vi ringde då Apollo som smidigt löste det med dom. Men efter det så hälsade damen inte på oss något mera. När vi skulle vänta på bussen var vi inte välkomna att sitta utanför hotellet. Så kom inte på kant med henne.
Anders, Danmark
2026-06-12
10/10
Litet lägenhetshotell med mycket gästvänligt och tillmötesgående värdpar.
I förhållande till beskrivning och pris levde hotellet fullt ut upp till våra förväntningar.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Hanne, Danmark
2026-06-11
10/10
De vänliga och hjälpsamma värdarna
Minst positiv (ursprung)
Omdömet är översatt från Danska av AI
Bo, Sverige
2026-06-11
10/10
Rent och fräscht, ägarna/värdarna Maria och Nicos var helt underbara, bästa vi träffat på någonsin. Rekommenderas skarpt.
Finns inget som vi kan se förbättras.
Maarit, Finland
2026-06-10
9/10
Enligt förväntningarna, ett litet, trivsamt och rent lägenhetshotell, vi tyckte om platsen och skulle absolut kunna tänka oss att åka dit igen. Ägarna Mary & Nikos var vänliga, gästvänliga och hjälpsamma! Utmärkt läge – stranden bredvid, affär på andra sidan vägen, Pigadias centrum nära. Flera restauranger inom kort promenadavstånd. Vi bodde i en studio som inkluderade en enkel frukost (bröd, marmelad, juice och kaffe), som ägarna serverade vid bordet. Vårt rum var nyrenoverat, det fanns en bra säng, badrummet var rent, luftkonditioneringen fungerade och utrustningen i pentryt var tillräcklig för våra behov. Hotellet hade en liten pool och några solstolar, dessa testade vi inte. Man kunde lämna saker i hotellobbyn på avresedagen efter utcheckning, och det gick även att duscha i hotellets nedre våning.
Mary marknadsförde sina egna produkter på vår sista kväll, vilket var lite obekvämt.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Visar 10 av 118