


















Nisia
Karpathos stad, Karpathos, Grekland
8.2
Högt uppskattat134 omdömen
Städning
8.6
Mat & dryck
8.2
Service
7.5
Förväntningar
8.5
Rum / lägenhet
8.4
134 Kundomdömen
Eva, Sverige
2026-06-1910/10
Hotellet ligger otroligt bra till på en lite lugnare gata ett stenkast från havet och 5 minuter från barer och restauranger. Poolområdet har allt du behöver. Snyggt och fräsch med bekväma solstolar och en bar som serverar bra dryck och mat.
Ägaren Stamatis är en stjärna. Han och hans fru hjälper dig vänligen med allt så tveka inte att säga hej till honom om du ser han.
Jag kan inte rekommendera detta stället nog, det var över vår förväntan.
Absolut ingenting.
Ole, Danmark
2026-06-1910/10
Rent, trevligt och familjärt. Centralt i förhållande till stad och strand.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Yvonne, Sverige
2026-06-186/10
Irina, Finland
2026-06-179/10
Inredning, service, överlag ett trevligt litet hotell nära allt.
1. Vattnet var inte alltid varmt, fick ibland ta kalla duschar. Inte några stora problem för oss, men kanske för någon annan.
2. Jag blev mycket förvånad när kranvattnet var salt, så jag var tvungen att köpa vanligt vatten i affären för att kunna borsta tänderna.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Mats, Sverige
2026-06-178/10
Läget, nära strand och centrum
Iben, Danmark
2026-06-1210/10
Super läge. Ägarna Virginia och Steve är otroligt trevliga och mycket vänliga och tillmötesgående. Servitören (tror han hette Sodac) och kocken var också mycket serviceinriktade. Jag kan bara säga gott om detta hotell och rekommendera det.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Gun, Sverige
2026-06-119/10
Väldigt lugnt, rent, bra läge, fin utsikt
Vattnet var väldigt salt i kranen men så var det ju för alla
BENGT, Sverige
2026-06-105/10
Läget och storleken på lägenheten.
Receptionen var aldrig bemannad. Hänvisning till poolen på andra sidan gatan som bara var bemannad 9-18.
Föreståndarinnan var inte hjälpsam och serviceminded.
Minimal toa/dusch utan duschdraperi.
Minimal köksutrustning.
Ingegerd, Sverige
2026-06-1010/10
Vi fick ett otroligt bra rum med utsikt både mot berg och hav.
Hanne, Danmark
2026-06-055/10
Läget
Jag bodde på bottenvåningen. Ingen privatliv, det finns ingen avskärmning mot grannen. Det kommer saltvatten ur duschen, så det är omöjligt att tvätta sig. Saknar köksutrustning. Poolområdet fungerar dåligt med solstolar som är omöjliga att flytta, så det är antingen full sol eller skugga.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 115