Almyra Village

Karpathos stad, Karpathos, Grekland
7.8
Omtyckt159 omdömen

Städning

7.2

Mat & dryck

7.4

Service

7.7

Förväntningar

7.7

Rum / lägenhet

7.9


159 Kundomdömen

Birgit, Danmark
2026-06-19
7/10
Poolområdet Terrassen vid rummet
Rummet var slitet - men rent och fint. Toalettsitsen satt löst, två lampor i lampan på toaletten var trasiga, luftkonditioneringen var svår att använda
Omdömet är översatt från Danska av AI
Maria, Danmark
2026-06-19
3/10
Att man snabbt nådde 10 000 steg per dag eftersom man gick in till stan.
Servicen på hotellet var obefintlig. Rummet vi bodde i hade eluttag som hängde ut från väggen. Handdukarna och sängkläderna var fläckiga och slitna. Poolbaren var stängd. Ägarna ägnade mer tid åt att fixa sin båt än att vara serviceinriktade. 12 euro per person för att använda hotellets solstolar på stranden. På deras hemsida stod det att vi skulle få en välkomstkorg vid ankomst till hotellet, att det var ett +12-hotell, och att djur under inga omständigheter fick vara på hotellet. Vi fick ingen välkomstkorg. Deras eget barn, som definitivt inte var 12 år, hade vänner på besök. Å andra sidan skällde deras hund rätt mycket när den gick runt på hela hotellet i värmen.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Jan, Danmark
2026-06-19
7/10
Havutsikt
Omdömet är översatt från Danska av AI
Tine, Danmark
2026-06-19
5/10
Rummet och utsikten.
Det är inte ett 4-stjärnigt hotell. Vår upplevelse av hotellet är att all service har sparats bort.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Gitte, Danmark
2026-06-18
9/10
Underbar stor lägenhet, sval. Fantastisk utsikt från terrassen, mycket lugnt, ingen buller på natten.
Fick vänta 3-4 timmar på lägenheten, det var jobbigt när man hade gått upp kl 02.30 för att komma iväg.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Brian, Danmark
2026-06-18
6/10
Att man var tvungen att vänta 3 timmar från det att man anlände till hotellet tills man kunde få rummet. Samt poolens öppettider, 10-18. Varför? Fitnessanläggningarna på hotellet var faktiskt obrukbara, maskinerna fungerade inte och andra var i så dåligt skick att de inte kunde användas. Men semestern var bra och läget var fantastiskt. Och vi hade kommit för sol och värme och det fick vi.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Lone, Danmark
2026-06-18
10/10
Utomhusområdet
Rummen är inte fyrstjärniga, toaletten är dålig
Omdömet är översatt från Danska av AI
Irene, Norge
2026-06-14
9/10
Trevlig personal. Stor lägenhet. Bra läge. Lite långt till centrum, men det visste vi ju om.
Saltvatten i kranarna, men det var ju inte deras fel. Jag tycker Apollo borde ha informerat om vattensituationen på ön. Inte trevligt att (duscha)/borsta tänderna i saltvatten.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Karin, Sverige
2026-06-12
9/10
Städningen
Mannen på hotellet pratade dålig engelska o var allmänt sur
Carsten, Danmark
2026-06-11
5/10
Fantastiskt läge. Och lugnt på natten. Lämpligt för att man kommer hem sandig från stranden och inte behöver gå in i en lobby.
Köket var mögligt i skåpen och något gammalt skräp och ett gammalt badrum men rymligt
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 144