Ionian Theoxenia

Kanali, Grekland
9.1
Fantastiskt17 omdömen

Städning

9.4

Mat & dryck

8.3

Service

9.6

Förväntningar

9.3

Rum / lägenhet

9.2


17 Kundomdömen

Hanne, Danmark
2026-06-12
9/10
Hotellet är mysigt och rent. Personalen är mycket vänlig och hjälpsam.
Frukosten är mycket bra men lite enformig.
Omdömet är översatt från Danska av AI
kenneth, Norge
2026-05-30
9/10
Servicen från damen i receptionen. Det fanns också en som var lite yngre, och hon verkade inte så intresserad av att ge service på samma sätt. Jag sa att det luktade avlopp på det ena badrummet vid receptionen, så jag pekade på golvbrunnen och sa att det måste fyllas vatten i vattenlåset. Jag förklarade för henne var lukten kom ifrån eftersom hon inte hade någon aning. Hon verkade inte intresserad av att ens hämta vatten och fylla på där.
Bättre städning på rummet. Det var okej, men de torkade aldrig smulorna på köksbänken som låg där en veckas tid eftersom jag ville testa om de rengjorde bänken och ytorna. Underkänt!
Omdömet är översatt från Norska av AI
Arne, Danmark
2026-05-25
10/10
Underbart hotell, gullig personal
Allt var bra
Omdömet är översatt från Danska av AI
Helen, Sverige
2026-05-25
8/10
Avkopplande
Evy, Sverige
2026-05-25
10/10
Torstein, Norge
2025-10-06
8/10
Trevlig personal
Vattenläcka på rummet när det regnade.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Signe, Norge
2025-10-06
8/10
Service och vänlighet
Kunde ha varit uppvärmd pool och möjlighet till uppvärmning på hotellrummet. Vi åkte sent på säsongen och hade dagar med kallt väder
Omdömet är översatt från Norska av AI
Johan, Norge
2025-09-22
8/10
Stor plats och bra rengöring
Omdömet är översatt från Norska av AI
Torbjørn, Danmark
2025-09-22
10/10
frid och ro och vänliga människor
ingen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Sasha, Norge
2025-09-15
10/10
Generellt nöjd i sin helhet
Som 9
Omdömet är översatt från Norska av AI
Visar 10 av 17