Arabia Azur Resort
8,2
/10
168 Kundomdömen
Städning
8.8
Motsvarade förväntningar
8.3
Mat och dryck
7.7
Rum/lägenhet
8.2
Service
8.6
10,0
av
Maria, Sverige
2025-12-05
Bäst med hotelle är läge att man snorkla!!!!! Det är en 3 stjärnigs hotell.Lite sliten men jätte bra ändå!Personalen gör allt att du ska trivas. Jag var andra gånger där och jag ska åka tillbaka. Maria
8,0
av
Bo, Sverige
2025-11-28
Pool och dykning. Vid revet
9,0
av
Sally, Sverige
2025-11-22
10,0
av
Anton, Sverige
2025-11-21
Hotellet är en lugn plats att koppla av och ta igen sig. OBS skriver på fel plats eftersom det inte finns möjlighet att skriver om det någon annanstans. Bästa maten på flyget. Otroligt bra av Jet Time. Information om flygplatsbyte ska naturligtvis ges till de som föredrar Taxi. Otrolig dåligt att hamna på ettan vid landningen och avresa från tvåan utan att det ges någon information. Extrem kass. Inte värdig er organisation.
Man har övergått till en 40 dagers schema för maten. Det innebär mattfavoriterna återkommer inte. Väldig tråkig vad det gäller efterrätten "Om Ali" som jag gärna äter 3 gånger på en 3 veckors resa.
9,0
av
Selma, Sverige
2025-11-21
Närheten till havet
8,0
av
Fredrik, Sverige
2025-11-20
Servicenivån. Alltid rent och snyggt överallt.
Hotellrummen är lite slitna. Väldigt hårda sängar i övrigt perfekt.
8,0
av
Eva, Sverige
2025-11-13
9,0
av
Bo-Göran, Sverige
2025-11-07
7,0
av
Pia, Sverige
2025-11-06
5,0
av
Anna, Sverige
2025-11-01
Bästa var snorklingen ! Plus att vi hade fin utsikt från vår balkong så vi betalade 20 euro extra på plats för att få det
Gymmet var otroligt slitet. Min son var helt rostig om händerna. Pingisrummet var enormt eko. Tips är att ta bort möbler i gamla Aladin restaurang-ytan utomhus och ha bord där i stället. Möbler i både matsal och sittytor ute och i restaurangen på piren behöver bytas ut. Just nu i metall och plast. Alla färgval inne i hotellet är förmodligen tidigt 90-tal och behöbver uppdateras för fräschare look. Jag är inredare och hade gärna gjort ett förslag till hotellet hur de med enkla medel kan ge hotellet en högre nivå




























