




























Demi
Saranda, Albanien
8.7
Utmärkt57 omdömen
Städning
9.3
Mat & dryck
8.5
Service
9
Förväntningar
8.7
Rum / lägenhet
8.7
57 Kundomdömen
Siw, Norge
2026-06-2110/10
Servicenivå och renlighet
Omdömet är översatt från Norska av AI
YVONNE, Sverige
2026-06-2010/10
Trevligt personal , super service , vackert och bra läge och maten och frukosten var riktigt bra.
Öppnat poolen tidigare,
Cathrine, Norge
2026-06-158/10
Fint hotell, men det saknas lite för att det ska nå hela vägen upp.
Det är de små sakerna som att hissen inte fungerade. Poolen var inte färdigbyggd, städaren fyller inte på när det tar slut på tvål och toapapper.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Marie, Sverige
2026-06-149/10
Väldigt fräscht och fint.
Pool saknades, men vi fick låna grannhotellets så det gick bra.
Störande trafik på natten, vaknade av ljud från gatan varje natt. Vi hade fönster mot gatan
Ingrid, Sverige
2026-06-098/10
Läget, god service, fantastiskt utsikt.
Ljudnivån från grannhotellet på kvällen var mycket störande. Onödigt med central lampsläcknibg på balkongen kl 23.
Jukka, Finland
2026-06-069/10
Receptionens personal
Det fanns inga utlovade kaffekapslar på rummet, och minibarens prislista saknades, det störde oss inte så vi sa inget om det
Omdömet är översatt från Finska av AI
Sandra, Sverige
2026-06-0310/10
Läget, personalen ja allt var perfekt!
Juha, Finland
2026-05-3010/10
Läge och service
Omdömet är översatt från Finska av AI
Elise, Norge
2026-05-309/10
Rent och städat, trevlig personal
Det gick inte att stänga av lampan i badrummet, det blev för ljust i rummet. Mycket buller från grannhotellet, de spelade mycket hög musik på kvällarna, störande när man vill koppla av på balkongen och njuta av solnedgången och kvällen.
Poolen var stängd under vistelsen.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Margot, Norge
2026-05-309/10
Rent, låg på en fin plats. Poolerna var stängda eftersom det byggdes nya.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Visar 10 av 49