
















Hotell för vuxna
Riviera Zen
Alanya, Turkiet
9.2
Fantastiskt29 omdömen
Städning
9.7
Mat & dryck
8.2
Service
9.5
Förväntningar
9.2
Rum / lägenhet
9.4
29 Kundomdömen
Charlotte, Danmark
2026-06-159/10
Sött och leende personal allihop. Mycket hjälpsamma.
När vi anlände kl 22.45 fick vi veta att vårt rum inte var klart😳Men vi kunde flytta till ett mycket bättre rum på grannhotellet Riviera. Vi sa att det ville vi inte, eftersom vi specifikt hade valt deras hotell.
Då kunde vi få ett rum för första natten med pool och havsutsikt, och sedan byta till ett annat nästa dag kl 11.00, och vi måste vara medvetna om att det var ett mörkt rum utan utsikt!
Eller så kunde vi uppgradera och betala med rabatt 90 euro för det rum de erbjöd för en natt.
Ren lurendrejeri… Men vi valde att betala eftersom vi var trötta och inte orkade flytta igen nästa dag.
Detta är vi dock MYCKET missnöjda över att behöva gå igenom.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Robert, Danmark
2025-11-0310/10
Låg centralt i staden
Omdömet är översatt från Danska av AI
Sten, Danmark
2025-10-0610/10
Läget och personalens tillmötesgående
Omdömet är översatt från Danska av AI
Linda, Danmark
2025-09-0110/10
Vi tyckte det var ett bra hotell och vill komma tillbaka
Omdömet är översatt från Danska av AI
Lene, Danmark
2025-09-019/10
All personal är super närvarande och mycket hjälpsamma
Det saknas bättre/högre solstolar!
Omdömet är översatt från Danska av AI
Mariane, Danmark
2025-08-2810/10
Utmärkt service
Dålig service
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Michael, Danmark
2025-08-289/10
Läge
Alltför lite plats vid poolen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Pia, Danmark
2025-08-259/10
Rent och fint - fantastisk personal - okej mat
Det var inte optimalt att det inte vidtogs några åtgärder för att stänga av solsängen vid poolen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Arne, Danmark
2025-08-1810/10
Service, tillmötesgående personal, läge och ett bra rum på 5:e våningen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Jannie, Danmark
2025-08-119/10
Fina rum med god utsikt över poolen. Nära stranden och staden.
Maten var fin men det var nästan samma varje dag. Poolen bör som på andra hotell först öppna kl.9 så folk inte går ner om natten och lägger handdukar för att sedan först komma och ligga där långt fram på förmiddagen,
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 23