Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside

Trip advisor rating

4,2 / 5

3067 Kundomdömen

Utmärkt:

47%

Väldigt bra:

35%

Bra:

11%

Mindre bra:

4%

Underkänt:

3%

Sovkvalitet
Sovkvalitet
Läge
Läge
Rum
Rum
Service
Service
Standard
Standard
Renlighet
Renlighet

Exzellent vistelse

2025-02-03

Tripadvisor rating 4

av

Hanne E,

Smögen, Sverige

Service, mat, rum och frukost excellent framför allt Exercutiv Lounge Mr Lucas och Mr. Edward var väldigt service inriktade. Den här gången hade vi ett fantastiskt fint rum med utsikt mot floden. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och kommer gärna tillbaka.

Bra för barnfamiljer

2024-07-31

Tripadvisor rating 5

av

Sofia E

Perfekt för barnfamiljer. Vi var där med 2 barn, 2 och 5 år och bodde i Executive suite. Bra frukost, promenadavstånd till Asiatique shoppingmall och trevliga ställen en taxivög bort. Gratis båt ingår i hotellet som tar dig till närmaste stora knutpunkt och därifrån kan du ta dig vidare snabbt till Icon Siam där det finns allt möjligt för både den shoppingsugna eller ett barn som vill leka av sig.

Jätte bra hotel vid riverside

2020-03-11

Tripadvisor rating 5

av

Monica57an,

Tyresö, Sverige

Bra hotell som ligger vid floden. Bra frukost som intas på terrassen men sitt inte närmast floden för då får du besök av duvor, som även de, vill ha din frukost. Poolen har dessvärre ingen sol. Hotellet har egen "shuffleboat" som går var 30:e min till närmaste skytrain station, Saphan Taksin, eller dit där alla flodbåtar går, Sathorn Pier. De skjutsar även gratis till Asiatique som är väl värt ett besök. En stor marknad som har det mesta. Många matställen, shopping mm. Lätt att ta sig runt i Bangkok om man bor på detta hotell

Ok men inget mer. Mkt pengar för ok.

2019-03-26

Tripadvisor rating 3

av

christinap526,

Stockholm, Sverige

Stort hotell med fint läge vid floden. Vi bodde fyra nätter i Executive Terrace Suite with Spa Bath på våning 16. Stor och bra säng, fin terrass. Bra A/C i sovrummet men i vardagsrum/dining area luktade a/c avlopp ibland. Brunt vatten i början i Spa-badet vilket känns väldigt ofräscht, men sedan bättre (lite brun avlagring fast i botten sedan tidigare dock). Bra dusch. Ok städning men kom olika tider varje dag och var inte jättenoga. Hissarna närmast var gamla och sunkiga och funderade inte alltid. Trevligt med gratis-båten men inte nödvändig. ”Vanliga” frukosten jättestor och stressig. Poolen helt okej men ingen sol på förmiddagen. Wi-fi lite svajig. Hotellet har hemskt dyr flygplatstransport och billigare alternativ fanns båda tur och retur. Executive club lounge var ok. Lite olika saker varje dag men hög kvalitet på maten. Frukosten rätt liten dock. Många personal som hängde runt matdelen kunde kännas lite stressande ibland. Men bra service, inget utöver dock. Ok service i Executive check in desk på våning 15. Men heller inget utöver eller speciellt. Personalen i vanliga frukosten ex kändes trevligare, personligare och hämtade kaffe, barnstolar, sökte kontakt etc. För de pengarna väljer vi troligtvis ngt annat framöver. Detta kändes som ett litet hotell i det större, men inget som var ngt extra eller på ngt vis personligare eller trevligare.

Dåligt städat!

2019-02-23

Tripadvisor rating 2

av

karljohane162

Checkade just in. Stora rum, men dåligt städade. De flesta speglar och fönster var allmänt skitiga och det var dammigt här och var. Allmänna utrymmen verkar vara i gott skick. Incheckningen gick smidigt, men var tvungen att lämna deposition på 3000b (då vi bokat och betalt via agoda)