Lopesan Baobab Resort - vinter 25/26

8,8

/10

235 Kundomdömen

Städning

9.1

Motsvarade förväntningar

8.8

Mat och dryck

8.5

Rum/lägenhet

8.5

Service

9.1


10,0

av

May, Sverige

2025-04-19

Det härliga poolområdet!


8,0

av

Daniel, Sverige

2025-04-12

Stora poolområden så även om det är mycket folk/stort hotell så upplevdes det inte trångt

Svårt att åtgärda men det är lyhört mellan rum o korridor


10,0

av

Hans, Sverige

2025-03-29

Lyhört i rummen.


10,0

av

Jonna, Sverige

2025-03-27

Fräsch god mat och bra pooler. Stort men kändes ändå mysigt!

Inget, levde upp till alla förväntningar.


8,0

av

Anna-Lena, Sverige

2025-03-27

Läget

Bättre information,


9,0

av

Anna, Sverige

2025-03-27

Det mesta var kanon men just atmosfären var något speciellt

Kallt vatten i poolerna


10,0

av

Barbro, Sverige

2025-03-27

Helheten. Maten. Jag fick snabb respons på önskemål om strykjärn. Borde egentligen finnas på rummen.

Dusch/badrummet feltänkt, vatten flödade ut under dörren så golvet vid handfatet var ständigt översvämmat. Jag bad om en golvskrapa men det finns inte på hotellet.


10,0

av

Lisbeth, Sverige

2025-03-22

Helheten å miljön!

Incheckningen behöver effektiviseras. Tar alldeles för lång tid! Låt gästerna fylla i infoblanketten när man står i kön så allt är klart när man kommer fram till disken, Bemanna upp personalen, som inte ska behöva gå på rast mitt i incheckningsproceduren! Annars bra service!


7,0

av

Khalaf, Sverige

2025-03-15

Sängen inte bra och sovasn


9,0

av

Theres, Sverige

2025-03-08

Jättemysig atmosfär med härlig afrikansk känsla! Rent och snyggt överallt.

Jag pratade med receptionisten redan dag 2 om att få en bäddmadrass att lägga på resårmadrassen då jag vaknade med ont i ryggen på morgonen. Jag fick endast upp ett tunt madrass-skydd, trots att jag förklarade vad jag önskade (har problem med ländryggen) när jag pratat med Filippa och hon pratat med hotellpersonalen vid två tillfällen, fick jag tillslut - dag 4 upp en bäddmadrass så jag kunde sova bättre mina 3 kvarvarande nätter. Tycker att det var rätt dålig service för att vara ett så fint/exklusivt hotell!


Visar 10 av 60