Hotell för vuxna

Boutique Hotel Ani

Makarska, Makarska rivieran, Kroatien
9.4
Fantastiskt38 omdömen

Städning

9.5

Mat & dryck

9.1

Service

9.7

Förväntningar

9.3

Rum / lägenhet

9.2


38 Kundomdömen

Hanna, Finland
2026-06-06
7/10
Rummen var väldigt fina och städningen fungerade. (Det enda minus var att det inte fanns några handdukar alls på rummet) Spaet var ett trevligt tillskott vid gymmet och man kunde alltid boka önskad tid. Omeletterna som beställdes till frukost var verkligen goda!
Poolområdet var en besvikelse eftersom det ständigt fanns duvor på närliggande tak som drack vatten/satt på poolkanten. (Man kunde inte simma i poolen på grund av detta och det fördärvade atmosfären på ett 4-stjärnigt hotell) Dessutom syntes en stor Lidl-skylt direkt från poolen, vilket inte smickrade utsikten.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Timo, Finland
2026-06-06
10/10
Renlighet och personal
Omdömet är översatt från Finska av AI
Anne, Norge
2026-05-16
10/10
Städning, mat, service, läge
Borde ha 2 stolar att sitta på i rummet
Omdömet är översatt från Norska av AI
Modesty, Norge
2026-05-09
10/10
Ren och fin
Missnöjd
Omdömet är översatt från Norska av AI
Jan, Norge
2026-05-09
10/10
Servicen !
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Erik, Sverige
2025-10-04
10/10
Perfekt service. Bra frukost.
Det ända att klaga på var att kaffet inte hölls varmt. Borde vara ett bättre sätt att varmhålla kaffet på.
Anne-Mari, Finland
2025-10-04
9/10
Snyggt, tyst rum, inga ljud från korridorerna eller trafikljud, bra säng. Personalen var mycket vänlig från hela personalstyrkan.
Vårt rum låg på översta våningen och några nätter kunde vi inte sova på grund av kraftig vind och taket lät mycket (skeletten dansade på taket).
Omdömet är översatt från Finska av AI
Bjørnar, Norge
2025-10-04
10/10
Guds tjänst.
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Kirsten, Danmark
2025-09-28
9/10
Frukostutbudet kunde gärna ha varit lite större.
Städpersonalen var på ‘riktigt dåligt humör’ 😏
Omdömet är översatt från Danska av AI
Marja, Finland
2025-09-27
10/10
helt underbar personal! Ett lagom stort hotell, inte för stort, inte för mycket folk, mycket rent.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Visar 10 av 29