













Torini
Parga, Grekland
8.7
Utmärkt76 omdömen
Städning
9.6
Mat & dryck
7.6
Service
9.3
Förväntningar
9
Rum / lägenhet
8.6
76 Kundomdömen
Lasse, Norge
2026-06-227/10
Trevlig personal, enkel men god frukost, mycket bra städning.
De hade bara en nyckel till rummet, nyckeln måste också användas för att få ström i rummet. Det gör att när man är två kan man inte göra olika saker – om den ena går ut före den andra kan han inte ta med sig nyckeln för då försvinner strömmen för den andra. De tyckte vi var besvärliga. Det var också konstigt att verandadörren inte kunde öppnas från utsidan. Om någon låste den inifrån kunde man hamna i en situation där man inte kunde komma in igen.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Björn, Sverige
2026-06-229/10
Läget och ägarinnan
Det var bra-frukosten har förbättringspotential
Eli, Norge
2026-06-206/10
Central belägenhet och bra service
Omdömet är översatt från Norska av AI
Christer, Sverige
2026-06-1910/10
Läget och personalen
Vi var mycket nöjda.
Men saknade en hylla i duschen att ställa schampo på.
Andrid, Sverige
2026-06-1710/10
Värdinnan. Rent och fräscht. Tyst och lugnt.
..
Charlotte, Sverige
2026-06-1510/10
Maria, Sverige
2026-06-158/10
Litet och mysigt , 15 min promenad till strand , stan
Saknade frukt på frukosten och gärna en brödrost eftersom brödet var torrt emellanåt .
Vattenkokare på rummen hade varit bra så man kan göra eget kaffe på kvällen .
Maria, Sverige
2026-06-1210/10
Mest positiv (ursprung)
Minst positiv (ursprung)
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Charlotta, Sverige
2026-06-129/10
Servicen, trevligt bemötande. Bra städning, nära till allt
Ända va frukosten va svårt att få med sig. För liten bänk det stod på allt tillsammans,.
Kunde ha kaffe, mjölken och Jouice separat tex.
Thomas, Danmark
2026-06-109/10
Supergulliga medarbetare som arbetade på hotellet. Alltid glada, leende och hjälpsamma.
Frukostbuffén var väldigt dåligt arrangerad på ett bord i hörnet, vilket gjorde att det alltid var kö. Det hade varit bättre om man hade en lösning där man kunde gå hela vägen runt, samt att kaffet kanske var placerat på ett annat ställe än vid buffébordet.
Badrummet på rummet saknade verkligen någon form av duschdraperi i duschkabinen, eftersom man efter duschen hade vatten överallt på golvet och på toaletten. Så ett duschdraperi skulle verkligen göra underverk. :-)
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 69