Palatino

Parga, Grekland
7.0
Omtyckt21 omdömen

Städning

7.2

Mat & dryck

5.9

Service

6.3

Förväntningar

7

Rum / lägenhet

7.3


21 Kundomdömen

jorge, Sverige
2026-06-08
9/10
Vårat rum på 3 våningen med en fantastisk utsikt och närheten till old town + strand . Ägaren var mycket hjälpsam och gav oss ett fint bemötande ( rummet )
Pga av frukosten. Den var bra men som jag nämnde ovan var de varma rätterna inte tillräckligt varm.
Kari, Norge
2026-06-08
2/10
Utsikten
Allt är i ordning. TV:n hängde på snedden. Spegeln var inte upphängd, den stod bara löst på bordet så jag var tvungen att böja mig när jag skulle se mig själv i spegeln. Världens minsta kylskåp, det går inte ens att ställa in en 1,5 liters vattenflaska. Hopplöst!!! Endast 4 galgar i garderoben för 2 personer! Wifi fungerade inte alls!! Betalade 70 euro i avgift på hotellet vid ankomst
Omdömet är översatt från Norska av AI
Tinamayia, Danmark
2026-06-01
5/10
Läge
Personalen var inte vänlig - kändes inte som service
Omdömet är översatt från Danska av AI
Agnetha, Sverige
2026-06-01
8/10
Utsikten från balkongen
Luftkonditioneringen var nog på upphällningen. Kylde lite dåligt och utedelen brummade extremt högt och vi stängde av AC:n när vi skulle sitta ute. Högsommar hade nog kylningen inte klarat.
Helle, Danmark
2026-05-26
8/10
Läge och utsikt. Trevlig personal
Frukost som skrivet och baren var inte öppen vid någon tidpunkt
Omdömet är översatt från Danska av AI
Eva, Norge
2026-05-25
9/10
Utsikten och läget samt hotellet i sin helhet
Omdömet är översatt från Norska av AI
Mette, Norge
2026-05-25
9/10
Fin utsikt och läge.
Att vi inte fick frukost före avresa. Hade ju betalat för detta. Frukosten började inte förrän 8.00 och vi blev hämtade 7.50
Omdömet är översatt från Norska av AI
Ernst, Sverige
2026-05-18
5/10
Utsikten vartoppen.
Ingen bemanning i reseptionen fick söka rummet ingen info. om hissen sängen obäddad inga glas att dricka ur klädgalgar 2st dålig belysning gick inte läsa efter 2100.
Peter, Sverige
2025-10-14
8/10
Vacker utsikt och nära restauranger.
Hissen fungerade bara när vi kom. Frukostbuffén togs bort andra veckan för då var det bara vi kvar. Då fick vi en bricka med en liten del av buffén.
Ewa, Sverige
2025-09-23
6/10
Fantastiskt utsikt
Visar 10 av 20