Olympic Studios

Parga, Grekland
7.2
Omtyckt32 omdömen

Städning

9.2

Service

6.7

Förväntningar

7.4

Rum / lägenhet

7.1


32 Kundomdömen

Kerstin, Sverige
2026-06-16
5/10
Det centrala läget, städerskans vänlighet och sängen var skön.
Jag hade av misstag bokat Balkong ospec. Jag bad att få ett rum med sjöutsikt sista vecka mot betalning. Ett sådant rum låg ute till försäljning innan jag åkte och tre dagar efter ankomst. Nekades av Apollo Sverige och personal på plats Jag åkte 3 veckor och utsikten var en katastrof. En vägg, AC:s och en stor skorsten som förde oväsen samt ett tak och elledningar. Ingen ”privacy” då två lägenheter delade samma balkong utan insynsskydd. Jag började gråta när jag kom fram av åsynen. Jag reser ofta ensam och hade sett fram emot frukostar och middagar på balkongen. Lagar mycket mat hemma då 3 veckor är länge för restaurangbesök. I övrigt hade rummet knappt någon golvyta, ingen matplats inne trots att samtliga interiörbilder visade litet matbord plus stolar. TVn var trasig en vecka, liten kackerlacka i badrummet, kattbajs och kattkiss utanför dörren vid 4-5 tillfällen vardera, trasiga glödlampor som aldrig byttes, endast bestick och tre knivar som köksredskap. Svartmögel under diskbänken. Ta bort rum 101!
Carina, Sverige
2026-06-12
6/10
Lars, Sverige
2026-06-05
6/10
Bra läge.
Jo det var helt okey
Tea, Finland
2026-05-26
8/10
Mest positiv (ursprung): Asumapaikka
Minst positiv (ursprung)
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Marit, Finland
2026-05-19
7/10
Städningen fungerade. Vänlig värdinna.
Dåligt planerat kökshörn, det fanns inget matbord i rummet.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Søren, Danmark
2026-05-11
6/10
Läge och fin utsikt från balkong
Bristande mottagning Bristande info via anslagstavla/Apollo informationsbok
Omdömet är översatt från Danska av AI
Judith, Sverige
2025-10-13
10/10
Läget, utsikten, skön säng
Agneta, Sverige
2025-10-07
8/10
Läget
Mikael, Sverige
2025-09-22
8/10
Läget mitt i byn
Alice, Sverige
2025-09-19
7/10
Då vi ska checka ut kl.11.00 och sen bli hämtade ca kl.18.00 fanns det ingen toalett och ingenstans att gå, detta behöver ni verkligen bli bättre på att ordna. Fick ställa bagaget i ett litet städrum, ni behöver ordna bättre ställe för bagage och också så att man inte heller behövet släpa det till ett apollo kontor. Ingen tydlig info om wi-fi heller. Generellt behöver Apollo bli bättre gällande information på hotellet
Visar 10 av 28