Filoxenia

Paleros, Grekland
8.0
Högt uppskattat60 omdömen

Städning

8.7

Mat & dryck

8.2

Service

8.4

Förväntningar

8.1

Rum / lägenhet

7.4


60 Kundomdömen

Hannu, Finland
2026-06-23
9/10
Renlighet och rummets storlek. Stor balkong.
Det kunde funnits fler tallrikar och köksredskap i rummet.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Bengt, Sverige
2026-06-22
7/10
Trevlig personal, bra mat ,fin utsikt. Rent och fräscht .
Frukosten, avstånd till strand , begränsat utrymme för klädförvarin
Emma, Sverige
2026-06-22
8/10
Väldigt välskött och rent!! Bra utbud i restaurangen. Fin utsikt! Nära till trevligt bageri.
Stenhårda sängar!! Härligt med balkong/uteplats åt två håll men hade varit bra med utemöbler på båda platserna så man slipper bära emellan hela tiden. Avställningsyta vid kylskåpet hade varit bra samt krokar att hänga upp kläder på, Vårt rum (nummer 9) var jättestort och vi hade gärna kunnat sova hela familjen (4 personer) i detta rum då plats absolut fanns, men nu fick vi istället boka två dubbelrum vilket kändes onödigt. Bevattningen lät mycket och blötte ner på balkongen på rum 19.
Leo, Danmark
2026-06-15
10/10
Läge, mysig utomhusrestaurang, utsikten, kort avstånd till staden
Rum 25 i huvudbyggnaden. Härlig balkong med fin havsutsikt, saknar dock markis eller parasoll. Rummet och badrummet är inte särskilt bra. Badrummet behöver renoveras och rummet behöver en mysigare inredning!
Omdömet är översatt från Danska av AI
Eva, Sverige
2026-06-15
9/10
Litet, tyst och familjärt
Missvisande info om närhet till havet. Avstånd stämde men det var ingen badplats. Närmaste fina strand låg ett par km bort
Christina, Sverige
2026-06-09
10/10
Trevligt, lagom avstånd till fin strand och ännu närmare till en stenstrand. Lite på sidan om själva centrum men ändå nära. Lugnt o skönt, trevlig personal o god mat
Frukosten skulle kunna vara lite mer varierad, gärna något grovt bröd o färska frukter.
Netta, Finland
2026-06-09
10/10
Renlighet och vänlig personal. Även läget var bra.
Överraskande få solstolar tillgängliga vid poolområdet/trädgården. Det fanns nästan inget förvaringsutrymme för kläder.
Omdömet är översatt från Finska av AI
S, Sverige
2026-06-08
9/10
personalen var alltid närvarande och hjälpsamm med alla önskemål och frågor vi hade
hotellet klass enl apollo 3 men hotellet hade en4. Kanske för hg klass skatten blev 10 eur per dygn
Mats, Sverige
2026-06-08
7/10
Appolo hade angett att det var 3 stjärnor, hotellet angav att det var 4 stjärnor och fick betala turistkarta efter detta?
Eva, Sverige
2026-06-01
10/10
Utsikten, rummet, maten, lugnt å tyst, trevlig personal
Lite tråkig frukost, lite att välja på, dåligt med krokar på rummet, ingen avlastningsyta för väskor och annat
Visar 10 av 58