












Filoxenia
Paleros, Grekland
7.8
Omtyckt51 omdömen
Städning
8.5
Mat & dryck
8.1
Service
8.2
Förväntningar
8
Rum / lägenhet
7.3
51 Kundomdömen
Mats, Sverige
2026-06-087/10
Appolo hade angett att det var 3 stjärnor, hotellet angav att det var 4 stjärnor och fick betala turistkarta efter detta?
Eva, Sverige
2026-06-0110/10
Utsikten, rummet, maten, lugnt å tyst, trevlig personal
Lite tråkig frukost, lite att välja på, dåligt med krokar på rummet, ingen avlastningsyta för väskor och annat
Eva, Sverige
2026-06-018/10
Litet familjärt, rent o snyggt. Både inom och utomhusmiljön ger ett bra intryck.
Rummen saknar nånstans man kan lägga sina kläder, en byrå el dyl. krokar, samma sak i badrummet, några kroka skulle vara bra!
Gunilla, Sverige
2026-06-018/10
God mat bra pool
Inger, Sverige
2026-06-019/10
Rent och snyggt, trevlig personal, poolen och maten.
Per-olof, Sverige
2026-06-019/10
Fri parkering, fina uteplatser, vårt rum var bra(nr.9).
Inga möjligheter att hänga upp jackor, endast 4 galgar i garderoben, inget bord i rummet. Fön i rummet saknades.
Mari, Sverige
2026-05-2610/10
Rent och snyggt och väldigt trevlig personal
tanya, Danmark
2026-05-258/10
Terrass på båda sidor
Saknade strand, trots att det fanns möjlighet att ta ett dopp nära, men strandåtkomst bör förtydligas i recensionen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Eva, Sverige
2026-05-257/10
Lungt område och god mat i restaurangen !
Fanns endast 3 galgar på rummet. Och vi saknade avställningsyta då man gjorde frukost på rummet. Annars var det bra !
Kirsten, Danmark
2026-05-188/10
Läge i förhållande till staden, den stora västvända balkongen,
Dåligt: Bullrigt kylskåp, dålig spolning på toaletten, inga krokar för kläder, brist på dekoration, endast grekiska TV-kanaler, hotellet krävde 10 € i turistavgift eftersom de själva hade uppgraderat till 4 stjärnor! Det lever inte upp till det. Apollo-gäster från andra hotell med 4 stjärnor hade betalat 2 € !!
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 50