Kundomdömen om Captain Stavros

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
7,9 av 10 baserat på 435 omdömen
Övergripande bedömning
 
7,9 / 10
Städning
 
8,3 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,1 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,1 / 10
Faciliteter
 
7,7 / 10
Mat och dryck
 
6,4 / 10
Rum/lägenhet
 
8,4 / 10
Service
 
7,5 / 10

Senaste omdömena


7 av 10

+
Pool och rum
-

Bekräftad gäst: 2022-09-19


10 av 10

+
Seviceminded personal som alltid såg till att vi trivdes och "hade det bra"Allt
-

Bekräftad gäst: 2022-09-19


9 av 10

+
Mycket trevlig hotell. Rent och snyggt
-

Bekräftad gäst: 2022-09-19


10 av 10

+
Allt och helheten. Tyst och väl fungerande AC!
-

Bekräftad gäst: 2022-09-19


5 av 10

+
Centralt
-
Slapp personal smutsigt

Bekräftad gäst: 2022-09-19


8 av 10

+
Rummet poolen
-

Bekräftad gäst: 2022-09-19


10 av 10

+
The staff were lovely. Special thanks to Chara at the reception!!! Efharisto :)
-

Bekräftad gäst: 2022-09-12


6 av 10

+
Läget
-
4:e gången vi var där. Har trivts jättebra tidigare, men detta blev den sista. Bl.a är det INTE ok när båda cheferna, var för sig, tar en sked och tar glass i glassboxen, stoppar i munnen, sedan tar ny glass igen med SAMMA sked. Detta satt vi o såg flera gånger. 2 kvällar var det ett förskräckligt liv på norrmän som satt i baren till kl 01.50. De sjöng o skrek. Det ekade mellan byggnaderna, förr var det alltid stängt i bar o reception från kl 00.00 och tyst. Nu satt cheferna där ( på sina "reserverade" barstolar) och rökte men sa ingenting, verkade som de inte vågade säga något. När vi tittade ut, så gick chefen varje gång något ärende till kontoret.

Bekräftad gäst: 2022-09-12


9 av 10

+
Bodde i nya delen mkt fina rum bekvämt. Rent o snyggt.
-

Bekräftad gäst: 2022-09-05


10 av 10

+
Familjära stämningen och bemötandet
-

Bekräftad gäst: 2022-09-05


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 4/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4,5/5 Rum
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

87% av resenärerna rekommenderar

180 omdömen
Utmärkt
 
82
Väldigt bra
 
57
Bra
 
27
Mindre bra
 
9
Underkänt
 
5

5 senaste omdömen

2022-07-25

av Cruiser68287274604 Gävleborgs län, Sverige

Otrevlig personal och inte värt 4 stjärnor

Otrevlig personal, som ofta lös med sin frånvaro. Jag kan absolut inte förstå hur detta hotell har 4 stjärnor?? Vi hade ett rum med etage vilket ändå kändes väldigt trångt när man är två vuxna och två tonårsbarn. Frukostmatsalen besökte vi första dagen men vände i dörren. Jag älskar Nidri och besöker gärna orten igen men absolut inte hotellet.

 
2021-07-31

av RaddeBaz

Bra läge, perfekt skötta pooler (3st), stort hotell men fördelat på två delar

Perfekt på den nya delen (hus F) och pooler där med utsikt över bergen. Nytt och fräscht på rummen och bra städning. På bottenvåningen har man en uteplats med bord och soffor i skuggan och solstolar och poolen utanför - perfekt för att ha koll på badande barn. Bar vid receptionen och frukost intas på översta våningen med fin utsikt över bergen. Personal tillgänglig när man behöver de. Ligger på huvudgatan och nära till hamnen, stranden längre bort på promenadavstånd. Hotellet passar olika resesällskap men det gäller att välja rum/läge för bästa upplevelse. Vi hade superior-rum (2vuxna + 2 barn) längst ner i den nya delen (hus F) och var jättenöjda.

 
2019-08-20

av Sandra K

medelklass

Bra hotell, trevlig personal. Fint poolområde och bra frukost. Managern är dock inte trevlig, jag hälsade varje dag men fick inte tillbaka ett ord. Som tidigare nämnts satt han ofta i baren och bevakade gästerna i poolområdet vilket kändes otrevligt. Det kändes också som att han och en person till satt och kommenterade gästerna som solade och badade på ett sätt som inte kändes positivt heller. Vi hade ett avlopp i badrummet som svämmade över och bad om hjälp, när managern kom till rummet för att åtgärda blev vi anklagade för att ha använt badkaret, det fanns ett bubbelbadkar i badrummet. Vi fick alltså inte använda det bad som fanns som utrustning i rummet utan duschade resten av vistelsen. Vi hade fint rum och pentry men inga sittmöbler i rummet så vi fick sitta på sängkanten och använda ett sängbord som bord. Väldigt lyhört, vårt rum låg ut mot gatan och det var inte lätt att sova pga trafik, lastbilar som levererade varor till supermarket mitt emot m.m

 
2019-07-04

av 631petterh Göteborg, Sverige

Du får inget extra men trevligt ändå

De omdömen som finns om hotellet ger en rättvis bild. Om du tror att ni ska bo på ett lyxhotell med allt vad det innebär i bemötande så kommer du bli besviken. Om du inser att detta är ett välskött charterhotell så kommer du att trivas men du kommer inte få något extra av hotellets personal osv.

 
2019-06-27

av Zertox Mora, Sverige

Rätt besviken

Upplevelsen av detta hotell skulle kunna vara så mycket bättre än vad det blev. Vid ankomst fick vi inget välkomnande utan fick veta att rummen inte var färdigstädade. När vi väl fick komma in så var rummet helt ok utöver att ac på övervåning inte kylde rummet alls. Vi fick ingen information alls om tider för frukost, var den skulle ätas, att det fanns ytterligare en pool osv. Under veckan gjorde ägaren allt för att inte möta gästernas ögon för att heja på oss. Det var tydligare mer viktigt att kedjeröka och dricka kaffe i baren och skrika över hotellområdet. Sista kvällen, när vi gått och lagt oss stod han utanför vårt rum och gastade på någon, så pass att vi fick öppna för att se efter vad som skedde. Vid ett par tillfällen fick vi be om hjälp för att saker och ting inte fungerade. Personalen hade då ingen koll på hur det skulle åtgärdas och vi skulle vänta på att ”the boss” var tillbaka. Vi löste det själva istället. När vi checkade ut fick vi inget tack eller lyckönskan om en fin hemresa eller liknande som brukligt. Trots detta negativa omdöme gillade vi den stora poolen och frukosten.