












Achillion
Rethymnon Stad, Kreta, Grekland
7.7
Omtyckt167 omdömen
Städning
8.7
Mat & dryck
7.6
Service
8.7
Förväntningar
8.1
Rum / lägenhet
7.5
167 Kundomdömen
Jette, Danmark
2026-06-188/10
Läget - vänlig personal - bra service - härlig innergård - frukost
Bättre påfyllning vid frukost både service och mat. Lite slitet rumsinventarier, bullrig kyl.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Birgit, Sverige
2026-06-1810/10
Bra service trevlig personal
Karl, Norge
2026-06-168/10
trevlig personal och läge
dusch/badrum var lite och trångt
Omdömet är översatt från Norska av AI
Ivar, Norge
2026-06-166/10
Trevlig personal
Mycket buller från gatan.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Rune, Norge
2026-06-146/10
Trevlig personal
Mycket bullrig gata framför hotellet
Omdömet är översatt från Norska av AI
Henriette, Danmark
2026-06-148/10
Fin service i receptionen
Omdömet är översatt från Danska av AI
Per, Norge
2026-06-136/10
Personalen
Gräsligt uselt bad
Omdömet är översatt från Norska av AI
MONA, Sverige
2026-06-128/10
Tyst och lugnt hotell toppen med rum mot trädgården . Fin service med vattenkokare och koppar samt kaffet the med tillbehör . Kallt vatten i kylen vid ankomst. Fin och riklig varierad frukostbuffe i en underbar trädgård , möjlighet att sitta inne om man ville . Toppenläge på centralt beläget hotell .
Receptionisterna upplevde vi generellt hade tråkig framtoning , inga leenden , någon enstaka hälsade ,svarade på frågor men inte med någon större entusiasm . Hade önskat varma kokta ägg med äggkoppar på frukosten . Kylen på rummet , hade ett högt besvärande ljud , som var störande på natten . Uppdatera värdeskåp , som är för små , då de flesta har laptop som man vill låsa in )fick ej heller någon info vid incheckning om att det fanns tillgängligt . Fanns ej heller någon möjlighet att få låna avskild dusch , innan avresa för oss som hade avresa först 18.00 , man hänvisades till duschen vid poolområdet , där alla som låg där kunde se , så dusch fick bli med badkläder på i kallt vatten , aldrig varit med om det vid tidigare resor.
Magny, Danmark
2026-06-118/10
Tillmötesgående personal hela vägen runt.
Lite buller från gatan.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Betina, Danmark
2026-06-116/10
Ro.
Omdömet är översatt från Engelska av AI
Visar 10 av 146