Hotell för barnfamiljer

Aquila Rithymna Beach

Rethymnon kust, Kreta, Grekland
8.7
Utmärkt132 omdömen

Städning

8.8

Mat & dryck

8.5

Service

8.8

Förväntningar

8.6

Rum / lägenhet

8.1


132 Kundomdömen

Linnea, Sverige
2026-06-01
9/10
Trevlig personal, otroligt fin växtlighet och fräscht överallt. Alltid tillgängliga solstolar på stranden. Kids clubs shower på kvällen.
Vi var ett sällskap på 7 personer som fick dela på 2 solstolar, om vi hade tur att hitta 2 solstolar. Således alldeles för lite solstolar i förhållande till gäster. Otroligt hög ljudvolym i Main Resturant. Otroligt dyrt på hotellet.
Bjarne, Danmark
2026-05-31
8/10
Rent och fint.
Ingen
Omdömet är översatt från Danska av AI
HÅKAN, Sverige
2026-05-30
8/10
Michelle, Danmark
2026-05-30
9/10
Det var rent. Sött och hjälpsamt personal
Tycker att 15€ är mycket pengar per övernattning och om vi ska dit igen skulle vi överväga det eftersom vi alltid är borta i 14 dagar :)
Omdömet är översatt från Danska av AI
Ali, Sverige
2026-05-28
10/10
Närheten till vattnet, mycket bra frukost och jättetrevlig personal
Allt var perfekt
Erik, Sverige
2026-05-28
8/10
Vacker omgivning med närhet till havet med fin sandstrand.
Inget eluttag i badrumet för elrakhyvel. Inget eluttag intill sängarna. Förbud för barn att bada bastu.
Jan, Norge
2026-05-23
10/10
Måltiderna, Strand med solstolar och fint uteområde
De nådde upp
Omdömet är översatt från Norska av AI
Marlen, Norge
2026-05-22
9/10
Att allt låg inom gångavstånd, och att allt var så nära och tillgängligt
Restaurangen vid den stora poolen. Det var inte tillåtet att komma dit i badkläder, konstigt då det är en "pool"-restaurang. Saknar också att kunna beställa mat vid solstolen.
Omdömet är översatt från Norska av AI
Theodor, Norge
2026-05-19
9/10
Mycket trevlig personal och många erbjudanden för barn
Bassängerna var för kalla för yngre barn, vilket gör det omöjligt för dem att vistas i dem annat än en kort tid
Omdömet är översatt från Norska av AI
Charlotte, Danmark
2026-05-17
8/10
Att det har egen strand, vackert område som är otroligt välskött, vänlig personal, tyst och lugnt, fint nytt spa och träningsfaciliteter.
Fruktansvärd och bullrig musik vid den stora poolen. Passar inte alls för klientellet - folk är där för att koppla av - kunde inte vila/läsa på grund av mycket hög musik - låg på stranden istället. Om musik ska spelas, sänk volymen och spela något lugnare beach club-musik - inte hip hop eller gammal 80-talsmusik…
Omdömet är översatt från Danska av AI
Visar 10 av 110