Lato

Agios Nikolaos, Kreta, Kreta, Grekland
7.8
Omtyckt27 omdömen

Städning

8.9

Mat & dryck

8.2

Service

8.1

Förväntningar

7.9

Rum / lägenhet

7.1


27 Kundomdömen

Nina, Norge
2026-06-19
8/10
gunvor, Danmark
2026-06-14
1/10
Frukosten var och ÄR super - fantastisk 🤲 Personalen som ansvarade för frukosten var och är professionella. Tack för frukost från kl 8-10 var det möjligt att äta där. Ännu ett stort tack 5 stjärnor
Kära Apollo Jag var i dialog med er. Första rummet på första våningen var mycket mycket mycket litet rum. Efter en kväljande och trött eftermiddag, kväll, natt fick jag ett annat rum på första våningen. Det förra kylskåpet var inte på, vattenkokaren kunde vi inte öppna, så vi var tvungna att hälla vatten i pipen på vattenkokaren! Min resa betalade jag i februari månad. Det första jag gör vid tilldelningen av rummet är att vi använder handskar när vi rengör alla ytor.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Karin, Sverige
2026-06-07
8/10
Personligt, trevligt familjehotell, vänlig och hjälpsam personal, god frukost, fint pool-område, bra säng, rent, fin terass, lummig trädgård, bra wifi
Salwa, Norge
2026-06-05
8/10
Allt var bra, vi var nöjda. Vi gillade takterrassen
De måste tvätta sängkläderna oftare
Omdömet är översatt från Norska av AI
Linnéa, Sverige
2026-05-28
10/10
Personalen!!!!
Överträffade!!
Teemu, Finland
2026-05-25
7/10
Servicenivå
Omdömet är översatt från Finska av AI
LARISA, Sverige
2025-10-10
9/10
Frukost, bra läge, personalen
Skulle vilja ha fler alternativ att välja rummet, göra något åt rumsdörrar därför just nu dem slår väldigt hårt och det är mycket störande
Lea, Danmark
2025-09-28
8/10
Vacker trädgård och mycket vänlig personal
Omdömet är översatt från Danska av AI
Anne, Finland
2025-09-22
9/10
Frukosten var verkligen bra, varierad och skiftade dagligen. Överallt var det väldigt rent och sängen var utmärkt. Det var lugnt.
Luftkonditioneringen borde vara inkluderad i priset. Den skulle endast behövas under korta tider på dagen, så det känns onödigt att betala extra för den.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Ann-Lilith, Finland
2025-09-01
9/10
Mycket vänlig personal, fantastisk frukost och renlighet. Städaren kom varje dag och både lakan och handdukar byttes ofta. Läget var bra, varken för långt bort eller för nära centrum.
Rummen på bottenvåningen skulle kunna uppdateras lite.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Visar 10 av 26