Kundomdömen om Akti Beach Club
Övergripande bedömning | 7,7 / 10 | |
Städning | 7,9 / 10 | |
Korrekt beskrivning online | 7,8 / 10 | |
Motsvarade förväntningar | 7,5 / 10 | |
Faciliteter | 7,9 / 10 | |
Mat och dryck | 7,3 / 10 | |
Rum/lägenhet | 7,5 / 10 | |
Service | 7,9 / 10 |
Senaste omdömena
Therese,
Bara
Bekräftad gäst: 2023-06-03
Anneli,
Söråker
Bekräftad gäst: 2023-06-02
Käthe,
Västra Frölunda
Bekräftad gäst: 2023-06-02
Johan,
Göteborg
Bekräftad gäst: 2023-06-02
Ann-Helen,
Köpingebro
Bekräftad gäst: 2023-05-27
Jessica,
Vrena
Bekräftad gäst: 2023-05-26
Jenny,
Norrtälje
Bekräftad gäst: 2023-05-26
Julia,
Sköndal
Bekräftad gäst: 2023-05-26
Andrius,
Östersund
Bekräftad gäst: 2023-05-26
Eva,
Ånge
Bekräftad gäst: 2023-05-26
Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.
Genomsnittliga omdömen
-
Läge
-
Sovkvalitet
-
Rum
-
Service
-
Standard
-
Renlighet
77% av resenärerna rekommenderar
Utmärkt | 1087 | |
Väldigt bra | 834 | |
Bra | 345 | |
Mindre bra | 119 | |
Underkänt | 85 |
5 senaste omdömen
Firande av jubilarer med hela familjen där alla är vuxna.
Väldigt bra service med hjälpsam personal. Mycket god mat, saknade dock lite mer temabaserad, som t ex gyros någon kväll. Vi hade bokat i den ”vuxna” delen vilket jag var tacksam för då hade vi vår egen betydligt lugnare restaurang. Det jag saknade där var det asiatiska utbudet. När vi anlände, sent på kvällen, fick vi äta i huvudrestaurangen och blev då ombedda att boka en kväll i förväg om vi ville äta där även andra kvällar i veckan. Detta skulle vad jag förstod när vi läste på innan bokningen av rummet vara helt valbart. Vi betalade ett högre pris på vår resa med anledning av det. Då min dotter tycker om sushi och då det också var en av anledningarna till att vi valde detta hotellet gick vi dit dagen efter vi kommit för att boka in det och testa. Då fick vi veta att det var fullbokat till torsdagen. Vi frågade på lördag dag. Tråkigt! Men som sagt det hade varit enkelt avhjälpt genom att erbjuda det även i den vuxna delen av hotellet. Det var väldigt högljutt och stimmigt i den stora restaurangen. Ett stort plus var att det fanns en gratis shuttlebuss till centrum. Egna solstolar inkluderade vid havet samt att pool-havsbadhanddukarna kunde bytas dagligen. En liten förbättring hade varit att erbjuda det bytet även i receptionen vid den vuxna delen, som nu var helt obemannad. Ett annat stort plus var att vi hade möjligheten att nyttja alla faciliteter även på avresedagen och då vi skulle flyga sent på kvällen var vi väldigt tacksamma för det. Vi kunde även boka in ett gratis duschrum. Min ene son och dotter blev dåliga på avresedagen och då hjälpte de oss också med ett vilorum. Fiskrestaurangen Mermaid fick vi boka en kväll och det var väl lite si och så, väldigt mycket fisk blev det. Hade varit bättre att hälften av rätterna tagits bort.
Mycket bra!
Mycket gott och proffesionellt bemötande av receptionisterna. Hjälpsamma och trevliga. Restaurangchefen tog mycket väl hand om oss varje dag. Våran son är nötallergiker så vi fick hjälp av restaurangchefen att se över vad som eventuellt skulle kunna innehålla nötter, samt gjorde särskilda anordningar så att vi kunde känna oss trygga och att våran son kunde äta av bufféerna (Att ha ett förklarande allergikort på lokalt språk vid resa är till stor hjälp) Restaurangpersonal var hårt arbetande och trevliga! Bra mat, men lite turistanpassad. Variation på olika rätter varje dag, men visst var mycket av det lite lika, men överlag bra. Klart havsvatten, inga problem att se botten. Mycket stenar vid strandkanten men sandfyllda säckar på vissa ställen underlättade att ta sig ut för att bada. Som hotellet skriver på sin webbplats är badskor till hjälp. Sandstanden var ok men många solstolar var defekta eller trasiga.
Sämsta jag upplevt någonsin
Om man bokar ett hotell med 4 stjärnor enligt resebolaget och 5 enligt de själva så önskar man lite kvalite. Maten var urdålig har aldrig ätit så dålig mat i hela mitt liv. Återuppvärmd mat i för stora byttor. Vi provade att boka deras restaurang med bordsservering då blev det total katastrof. Det var uppvärmd mat och inte lagad. Efter 4 rätter så tänkte jag att jag skulle äta lite bröd för jag var hungrig bredde smöret på mackan tog en tugga då var smöret härsket. Bad servitrisen lukta på smöret hon sprang ut i köket och kom inte tillbaka. Då fick vi nog och gick. Pratade med Management dagen efter och vi var de första som klagat haha dagens vita lögn. Det som gick att äta var pizzan och det asiatiska i den stora restaurangen. Rummet skulle vara renoverat med det var svårt att se vad som var gjort. Taket halvt målat stora hål i kaklet vid duschen och avloppet till handfatet läckte så vi fick ringa dit en service kille. Stranden hade för lite solsängar och det låg andra gäster på adults only delen. Har varit runt i värden och bott på olika hotell men inget så dåligt. Väntade mig inte ett 5 stjärnigt hotell i dubai, men usch vad dåligt det var. Bara för att det ser nymålat ut på utsidan betyder det inte att det är bra.
Spa hos Akti Palace
Bra bemötande av personalen och underbar spa med olika förslag. Jag gjorde pedikyr hos Sofia och fotmassage hos Kosta. Hela gänget är duktiga och kompetent personal. Tack till Sofia, Kostas, Fotis och Mary. Min mamma och jag är jätte nöjda. Mycket kärlek till er!
Ok vistelse
Jag hade övervägt att åka tillbaka, men läget och poolområdet överväger nog att jag kan tänka mig att återvända. Transfern från flygplatsen med taxi är endast 10-15 minuter, men det var en lång taxi-kö på flygplatsen ca 20-30 minuter. Hotell området är ganska stort och man bör fundera var man vill bo och lägga in ett önskemål så man hamnar i rätt del av hotellet. Nära huvudbyggnaden med restaurang och lobbyn med fritt WiFi, eller nära till stranden, eller nära till poolen med all underhållning under dagen. Eller lite längre ifrån men lugn och ro. Restaurangen: frukosten är bra men lunch och middag är enformig och ganska tråkig. En tankeställare till restaurangchefen att den avdelningen med kinesisk mat var mest populär, i Grekland. Poolbar: Fantastisk service både under dagen och sen även under kvällen :) Reception/service: Önskar att jag inte behövde skriva detta, men receptionspersonalen är arroganta, ointresserade, okunniga och sura. Samt deras Service Maneger borde inte jobba med service, precis som en av deras natt receptionister som tyckte vi kunde sova med öppen balkongdörr när vår aircondition inte funkade ( 35 grader) Alla andra som jobbade på hotellet, städerskor, vaktmästare, poolskötare mm är fantastiskt trevliga, alltid ett KALIMERA. Ett stort plus till killen som kom och fixade vår arcondition .
© TripAdvisor