Mon Repos Palace by Ella Resort

Korfu Stad, Korfu, Grekland
8.5
Utmärkt22 omdömen

Städning

9.5

Mat & dryck

8.9

Service

9.4

Förväntningar

8.8

Rum / lägenhet

8


22 Kundomdömen

Pirjo, Finland
2026-06-20
7/10
Läget var bra. Duschutrymmet i rummet var dåligt eftersom det fanns ett badkar där vilket är en säkerhetsrisk. Det bra med rummet var sängen och luftkonditioneringen.
Badrummet skulle renoveras.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Lars, Danmark
2026-06-14
8/10
Personalen
Små rum, utdaterade badrum, dåligt utbud av TV-kanaler. Kan rekommendera att installera Google TV eller liknande.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Heikki, Finland
2026-06-13
9/10
Bra luftkonditionering som var på även när balkongdörren var öppen. Riklig frukost. Trubadur eller liknande underhöll nästan varje kväll. Busshållplatser nära om man inte orkade gå till Korfu stadens centrum (cirka 2 km).
Poolområdet är mycket litet: 12 solstolar som används flitigt hela tiden. Den närliggande stranden är också liten och trång. Kylskåpet är ganska högljutt, var tvungen att sänka det så att det inte väckte på natten.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Mahmut, Finland
2026-06-13
9/10
även om det betalades för ett extra rum, var läget dåligt. beror det på De Apollo-resan?
Omdömet är översatt från Finska av AI
Sidsel, Norge
2026-06-07
9/10
Kim, Danmark
2026-06-07
8/10
Läge
Balkong mycket smal. Hotellet var lite snålt med att leverera kaffe till rummet.
Omdömet är översatt från Danska av AI
Laura, Finland
2026-06-06
9/10
Perfekt läge: enkelt att ta sig till både centrum, den skogsklädda parken och att simma. Stilfull men avslappnad atmosfär. Bra sängar. Utmärkt mat och vänlig service.
Badkaret är lite opraktiskt, en duschkabinett eller liknande skulle vara lättare och mindre hal. I rummet skulle det kunna finnas en krokliste eller krokar på väggen för att hänga upp använda kläder, en blöt jacka osv.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Marita, Finland
2026-05-30
9/10
Vänlig personal i receptionen och god mat.
Rummet var litet och det fanns lite förvaringsutrymme. Kläderna var tvungna att förvaras i en resväska som inte riktigt fick plats någonstans. Vattnet droppade konstant i badrummet och badkaret var också lite besvärligt. Dessa saker förstörde på intet sätt vår semester.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Gita, Finland
2026-05-23
8/10
Mest positiv (ursprung)
Minst positiv (ursprung)
Omdömet är översatt från Finska av AI
Erik, Sverige
2026-05-23
10/10
Trevlig personal. Bra mat o service. Rummets utsikt var toppen .
Det var över lag bra.
Visar 10 av 21