Poseidon Beach

Kanali, Grekland
6.2
Enkelt & bra18 omdömen

Städning

7.3

Mat & dryck

4.5

Service

5.3

Förväntningar

6.9

Rum / lägenhet

7.2


18 Kundomdömen

Vivi, Norge
2026-06-19
5/10
Perfekt läge i förhållande till stranden. Gratis solstolar/handdukar. Bra städning på rummet. Stor balkong.
Har nog haft sin storhetstid. Slitet och mycket som borde ha rustats upp. Skulle inte kvalificera detta som ett 4-stjärnigt hotell. Med tanke på att det ligger väldigt öde borde restaurangen ha öppnat för matservering tidigare på dagen
Omdömet är översatt från Norska av AI
Marie, Sverige
2026-06-12
7/10
Omgivningen
För att sälja resor till hotell som inte har öppnat för säsongen är tveksamt och att inte vi blev informerade om detta.
Denis, Sverige
2025-09-22
2/10
Städningen.
Restaurangen var stängd. Poolen stängd och inte rengjord, ingen poolbar, ingen service alls. Det såg så bra ut att det fanns allt på hotellet när vi bokade med tanke på att min fru har MS och valde att inte ta med rullatorn så det var en stor besvikelse. Det fanns en liten taverna 200m bort så vi fick åka taxi för att äta någon annanstans.
Lars, Sverige
2025-09-15
7/10
Utsikten och nära till havet
Frukosten var kass
vivikøhler, Danmark
2025-09-08
5/10
Ok pool och strand, samt frukost.
Borden städades inte efter frukosten, det var nästan ingen personal
Omdömet är översatt från Danska av AI
gisela, Sverige
2025-09-08
4/10
Nära till stranden
Personalen. Personalen i receptionen var otrevlig samt ingen engelska
Randi, Norge
2025-09-08
10/10
Fint hotell, kort avstånd till stranden och bra frukost med havsutsikt. Kommer gärna tillbaka.
Omdömet är översatt från Norska av AI
henna, Finland
2025-09-02
10/10
Hotellet var verkligen mysigt och på ett bra läge, nära havet.
Omdömet är översatt från Finska av AI
Tiina, Finland
2025-08-26
9/10
Litet vackert hotell med ett bra poolområde och vackra vinbärsrankor som prydde gården. Lägenheten var lagom stor och toaletten blev snabbt lagad.
Dyrt i poolbaren när man visste att man kunde få det fyrfaldigt billigare i närbutiken!!! Mer info om det går bussar i området...
Omdömet är översatt från Finska av AI
Leif, Sverige
2025-08-25
3/10
Balkongen
Dåligt att gå i vattnet. Dåliga kommunikationen. Dåliga på Engelska.
Visar 10 av 18