Kundomdömen om Hampton by Hilton Dubai Al Seef
Övergripande bedömning | 7,6 / 10 | |
Städning | 8,2 / 10 | |
Motsvarade förväntningar | 7,6 / 10 | |
Mat och dryck | 7,4 / 10 | |
Rum/lägenhet | 7,5 / 10 | |
Service | 8,1 / 10 |
Senaste omdömena
Hanna,
Norrköping
Bekräftad gäst: 2023-03-22
George,
Mariehamn
Bekräftad gäst: 2023-03-22
Elsa,
Kalix
Bekräftad gäst: 2023-03-13
Erik,
Helsingborg
Bekräftad gäst: 2023-03-01
Anri,
Mölndal
Bekräftad gäst: 2023-02-20
Mostafa,
Spånga
Bekräftad gäst: 2023-02-06
wai,
Malmö
Bekräftad gäst: 2023-02-01
Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.
Genomsnittliga omdömen
-
Läge
-
Sovkvalitet
-
Rum
-
Service
-
Standard
-
Renlighet
0% av resenärerna rekommenderar
Utmärkt | 318 | |
Väldigt bra | 91 | |
Bra | 27 | |
Mindre bra | 6 | |
Underkänt | 19 |
5 senaste omdömen
Utanför boxen
Hotellet har jätte bra läge mellan moderna Dubai och traditionella Dubai, mellan hög klass resturanger och vänliga restauranger. Rum design ger väldigt starkt intryck med alla detaljer som skiljer sig än vänlig hotels rum. Al Seef området är jätte vackert och lugnet med alla restauranger och kaféer mot Dubai kanal. Dubai båt transport till Gold marknaden, även den stora båt till Dubai Marina som deras station når man via båt eller går ditt förbi Al Seef. 2020 är Dubai Expo fram till den tiden, de skulle byggt klart nytt området som har den nya högeste tornet som den hottel ligger nära. Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Tackar Nagi, Jyoti, Killen som står bakom frukost disken med röd hat, den killen som beställde taxi till flygplatsen är väldigt hjälpsamma och noggrant. Frukosten behöver kaffe, de har kaffe maskin utan kaffe. Personalen jobbar jämt på att ta bort te cup eller tallrikar när man äter, det är stressande liksom går man fylla på kaffe och återkommer ser tallriken borta. Fick ett rum bredvid ett personal rum som servera hela våningen med städ material och annat, det tillkommer flera diskussioner och in och ut fem på morgonen eller senare på kvällen. Jag står i reception disken och hade ett samtal med Nagi som pratar Arabiska som mig samtidigt står bredvid två tjejer en av dem verkar chef hon gjorde ett tecken till Nagi att sluta prata och hjälpa den andra mannen som hon skulle hjälpte honom stället, detta beteende är otrevligt, jag tror inte den chefen i reception vågar vissa sånt tecken om någon har på sig arabiska kläder. Tyvärr visa personal behöver man vissa den otrevlig attityd så de sluta behandla andra annorlunda till och med de jobbar i ett arabiska land med det verkar de har med sig fördomar från deras länder. Tack Nagi för att du visade respekt i den situation.
Our Hampton experience
The breakfast service was perfect. It could enhance by adding some disposable spoons, forks, etc. The lobby furnitures was ‘good,’ but not clean. Adding a transfer for tourists could improve their staying experience.
Amazing 6 nights stay
Had a great 6 nights stay in Hampton by Hilton. Enjoyed the breakfast, room was cozy and clean, water was refilled everyday in a sufficient amount. Pool was small but very comfortable area. Big thanks to Suraj , pool attendant and Amir the receptionist. Will definitely come back again!
A wonderful and splendid time here .
Was a great time here, everyone was brilliant and kind and made us feel like home.you will enjoy your time here . Thanks to Amir , Julius, Fatima and Glorida were brilliant and everyone including the lifeguard as well.
Very Unsanitary
Unfortunately I have to write a bad review because as of today the problem with sanitation is an ongoing issue. The poop towels from all the guest are put in the same hamper with the bottled water that is given out and the toilet brush that is used to clean all the guests toilets is put on the same cart as the other items they had out to the guest without being contained in any way. No disinfectant is used to clean the toilets. For a few days ithey only used window cleaner to clean the toilets. Absolutely disgusting!!! I've spoken to management about this and she assured me it would be rectified and it has not. The bed protector almost never get changed and are disgustingly filthy. Spoke with the housekeeping manager about it today and he said no one mentioned to him about the issue. This is a huge health risk that can make everyone ill. Hopefully after writing this review, they train their housekeeping staff on sanitation issues.
© TripAdvisor