Kundomdömen om Le Meridien Lav

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
8,8 av 10 baserat på 65 omdömen
Övergripande bedömning
 
8,8 / 10
Städning
 
9,3 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,7 / 10
Mat och dryck
 
7,8 / 10
Rum/lägenhet
 
9,1 / 10
Service
 
8,9 / 10

Senaste omdömena


10 av 10

+
Läget och sevicen
-
Inga synpunkter

Bekräftad gäst: 2023-10-08


9 av 10

+
Väl iordning och bra städning
-

Bekräftad gäst: 2023-10-07


10 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2023-10-01


9 av 10

+
Gymmet, läget, lugnet
-
Saknade information om frukostalternativen. Hade gärna sett fler lokala och säsongsbetonade råvaror.

Bekräftad gäst: 2023-09-30


6 av 10

+
Frukosten och pool området
-
Trångt rum . el.uttag som hängde i trådarna . Det fanns ingen plats att sitta rummet . Fåtöljerna var intryckta i ett hörn på grund av platsbrist . Hotellet motsvarade ungefär ett 3 - 3,5 stjärnigt .

Bekräftad gäst: 2023-09-24


9 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2023-09-09


9 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2023-08-20


8 av 10

+
Rent och fräscht, nära strand.
-

Bekräftad gäst: 2023-07-23


10 av 10

+
Sällskapet :-)
-

Bekräftad gäst: 2023-07-23


10 av 10

+
Fint, fräscht och perfekt med barn
-

Bekräftad gäst: 2023-07-09


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 4/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Rum
  • 4/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

83% av resenärerna rekommenderar

191 omdömen
Utmärkt
 
93
Väldigt bra
 
45
Bra
 
28
Mindre bra
 
15
Underkänt
 
10

5 senaste omdömen

2023-06-09

av Kickimoj Örebro, Sverige

Snyggt hotell

Snyggt hotell med mycket bra service. Bra poolområde och härlig strand. Inget riv efter stolar varken vid pool eller strand. Bra frukost med det mesta du önskar. Det som drar ner betyget är de dyra restaurangerna. De är bra men inte i förhållande till priset. Vi hade en härlig utsikt mot marinan och alla fina båtar.

 
2022-11-14

av karinskinen Stockholm, Sverige

Strandnära hotell

Ett hotell som ligger precis vid stranden. Du får låna strandhanddukar, så behöver inte förbruka handduken från rummet. Även en morgonrock fanns att tillgå, väldigt bekvämt. Stranden har solsängar. Maten är buffé och mycket blandad kvalitét. Jag var här på konferens med jobbet, det var fräscht och bra konferensplats. Jag skulle kunna komma tillbaka på fritidsresa om jag inte vill hänga i stan utan för att slappna av på stranden.

 
2022-07-30

av farochflyg Stockholm, Sverige

Mycket är bra, en hel del kan bli så mkt bättre.

Rent, fräscht och med genomgående väldigt trevlig personal. Läget är lite off, det kostar 200/250 kuna att ta en taxi till Split, Uber givetvis billigare. Men vi var så nöjda efter ett besök i Split, mysigare i Podstrana. Hotellets problem är maten. Frukosten är toppen men att få en bra lunch till ett rimligt pris är svårt. Det är generellt skitdyrt o rätt trist. Poké bowl, en katastrof ned knaprigt ris, fem bitar tonfisk o lite lite lök. Det finns ingen barnmeny någonstans utan man får beställa en burgare för 185 kuna, mer än 250sek idag. Det blir rätt saftigt när man har några barn… Det går heller inte att få halv storlek på rätter till mindre barn. Idag beställde vi på inrådan från servitören en pizza. Den kostade lite under 200 sek. Alltså det var ju ett skämt! Kolla bilden, det ör en hel portion… Hotellet erbjuder en buffé om kvällen. Det är mer av en canteen servering i stålblock utan all form av finesse. Mycket potatis o prefabricerade rötter som som djupfrysta bläckfiskringar. Man hade ju kunnat förvänta sig någon som stod o grillade o en massa härlig fräsch mat trevligt presenterad. Nu får man carbonara som smakar som att den har stått i värmeskåp sedan lunch. Well, f&b managern behöver styra upp! Restaurangerna gapar allt som oftast tomma, de borde fundera på varför. Drinkar o allt är verkligen dyrt o det känns inte prisvärt ens om man vill unna sig. Sedan har vi hela miljöaspekten av hotell som vill tjäna pengar på att man avstår städning för miljön men sedan spyr ut italienskt o franskt flaskvatten utan att ge gäster andra alternativ. Det lokala vattnet är gott! Gå istället o köp en pannkaka hos tanten på stranden! Hon är pensionär o har en sjuk make o jobbar 10-21 varje dag. Har 300 euro att röra sig med en bra månad. Hälften försvinner i hyra resten på medicin. Hårt. Rummen är fina, fräscht o bra inrett med massor av förvaring.

 
2021-08-22

av 883linn_aj

Not five star

Hotellet klassas som 5-stjärnigt men nej, det kan inte kallas 5-stärnigt enligt mig. Rummen är okej men ganska slitet och långt ifrån hög standard. Ingen bra städning på hela veckan, in princip bäddade de bara sängen. Väldigt liten pool för ett så stort hotell. Långsam personal, fick vid flera tillfällen påminna om beställningar vi gjort och till och med hämta själv ibland. Beach club Gooshter, mysig miljö men extremt dålig service, inte ens ett leende fick man. Dyrt att äta och dricka på hotellet. Långt ifrån andra restauranger, detta visste vi i för sig när vi bokade man räknade inte med så extrema priser på deras mat. Låter bittert men hotellet är inte värt sitt pris tyvärr, luras inte av att det är 5-stjärnigt. Man blir besviken när man betalat mycket pengar för sin resa. Finns mycket bättre hotell med mindre stjärnor.

 
2021-07-25

av Jimpalinen Podstrana, Kroatien

Inte prisvärt

Ett för stort överklass hotell som inte levererar. Antalet personal kompenserar inte deras kunskap. Hotellet har svårt att hantera avvikelser från det förutbestämda. Vi var nöjda med själva hotellet men maten är dyr och massproducerad, det glutenfria utbudet är nästan obefintligt, och när dessutom kockarna enligt servicen är motvilliga till att ändra menyerna så finns det inget för en som är allergisk att äta. En glutenfri måltid kunde tex vara stekt ris. Kroatsien har så mycket mer att erbjuda än vad Le Meridien har.