Kundomdömen om Le Meridien Lav

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
8,7 av 10 baserat på 20 omdömen
Övergripande bedömning
 
8,7 / 10
Städning
 
8,7 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,7 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,6 / 10
Faciliteter
 
8,8 / 10
Mat och dryck
 
8,2 / 10
Rum/lägenhet
 
8,7 / 10
Service
 
8,6 / 10

Senaste omdömena


10 av 10

+
Vi var nöjda med det mesta.
-
Tyvärr var inte rummet, som 4 personer varav 2 barn inte klart, när vi anlände kl1 på natten. De fick kontakta receptionen , som ordnade det. Dock lite smolk i bägaren när det gäller ett så fint hotell. Det var som de inte riktigt visste vilka rum vi skulle ha.

Bekräftad gäst: 2021-09-19


9 av 10

+
Läget.
-
Servicen på matställen som låg i anslutning till hotellet.

Bekräftad gäst: 2021-07-31


10 av 10

+
Fräscht och lugnt
-
Bättre på eng i reception.

Bekräftad gäst: 2021-07-10


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 4/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Rum
  • 4/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4/5 Renlighet

83% av resenärerna rekommenderar

69 omdömen
Utmärkt
 
31
Väldigt bra
 
12
Bra
 
10
Mindre bra
 
9
Underkänt
 
7

5 senaste omdömen

2021-08-22

av 883linn_aj

Not five star

Hotellet klassas som 5-stjärnigt men nej, det kan inte kallas 5-stärnigt enligt mig. Rummen är okej men ganska slitet och långt ifrån hög standard. Ingen bra städning på hela veckan, in princip bäddade de bara sängen. Väldigt liten pool för ett så stort hotell. Långsam personal, fick vid flera tillfällen påminna om beställningar vi gjort och till och med hämta själv ibland. Beach club Gooshter, mysig miljö men extremt dålig service, inte ens ett leende fick man. Dyrt att äta och dricka på hotellet. Långt ifrån andra restauranger, detta visste vi i för sig när vi bokade man räknade inte med så extrema priser på deras mat. Låter bittert men hotellet är inte värt sitt pris tyvärr, luras inte av att det är 5-stjärnigt. Man blir besviken när man betalat mycket pengar för sin resa. Finns mycket bättre hotell med mindre stjärnor.

 
2021-07-25

av Jimpalinen Podstrana, Kroatien

Inte prisvärt

Ett för stort överklass hotell som inte levererar. Antalet personal kompenserar inte deras kunskap. Hotellet har svårt att hantera avvikelser från det förutbestämda. Vi var nöjda med själva hotellet men maten är dyr och massproducerad, det glutenfria utbudet är nästan obefintligt, och när dessutom kockarna enligt servicen är motvilliga till att ändra menyerna så finns det inget för en som är allergisk att äta. En glutenfri måltid kunde tex vara stekt ris. Kroatsien har så mycket mer att erbjuda än vad Le Meridien har.

 
2022-05-21

av 613krystalu

Everything closed & hotel overran with corporate events

The hotel, staff & room (vice presidential suite) are beautiful, however it is not run like a 5* hotel. Nowhere near. We arrived late in the evening to be told the 24 hour room service as advertised wasn’t available. The room was beautiful, we were happy. Breakfast was fine, on a nice terrace but very few staff for coffee etc. we took a walk around to get our bearings, excited to enjoy the beach. Everything was closed. 7 palms on the beach- closed. Beach ‘club’ and bar - closed. We tried to get some food at the small pool bar- they’d taken away all the furniture (due to an event) and I was told no food today, kitchen is closed. I could have a chicken sandwich at a wait of 30 mins (I am vegan). There was one Italian open- we had dinner reservations already tho. Our only option was room service - which charged me a second time for some forgotten Condiments! In a suite in a 5* hotel, I’ve never known anything like this. When I complained I was told “everything opens June 1st”. This is NOT mentioned on the website anywhere. The beach club says “open summer”, aparently 26 degrees at the end of May isn’t summer. The manager told me Id there was a large enough group then they would consider opening it, very rude. No apologies given. We returned to the pool- our umbrella was taken. We were told you can have it back for an hour but you must leave the pool at 6:30 for an event! The pool and beach were overrun with rowdy people, all drinking (tho we couldn’t have a drink as the bar had closed early to paying guests). There was also noise all afternoon from approximately 4pm to set up the event/test speakers etc. so you can’t use the beach club and the pool is taken over. Once again we just went to our room. The next morning there was not one free bed on the beach- again taken over by the event/corporate guests. The pool slowly filled up with noisy guests, shouting, complaining of hangovers, even playing their own music on speakers, and the pool bar with a line of 8 people waitin- all for the event. We feel like because of these 2/3 events the regular paying guests have been neglected. Again today the pool is closing early for guests because of another event- over a weekend in summer months. Absolutely not acceptable and with no prior warning. No polite notice to the room or anything to let us know. We had to learn of all these closures ourselves. We asked could we have our breakfast (already paid for) in the room if we paid the tray charge/supplement. I was told no- brekfast for two would have to be paid for all over again. Despite being in a €600 per night suite. There’s only coffee in the room, no tea making, no snacks Overall a very poorly run hotel and such a shame because it is so beautiful. Very clean, modern furnishings and very pleasant staff. We came here to relax and enjoy the beach. Instead we’ve been sat amongst hundreds of noisy event guests who have been given priority. We received no extra care nor effort, even in a suite. You simply are paying for a bigger room. So very disappointed when we were here to relax and celebrate.

 
2022-05-20

av Лиля Г Schweiz

20 out of 20

I was there with my boyfriend for my birthday and all I can say that it was the best present for my young 20 years. I wish the next 20 years will be as great as this five star hotel where I felt like in heaven all day long. Restaurant there is perfect, breakfast is amazing. One day in the future of 20, we will come back.

 
2022-05-06

av Dsimonson2607

Wonderful dinner!

We had the clams Crostini, Cesto Di Pane, Orecchiette Pasta Al Forno, Paccher Al Tartiffo, and Branzino. All wonderful! It was not crowded, the staff was very attentive and we simply had a great dinner.