Kontakt

Hör av dig till oss på det sätt som passar dig, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Många hittar svaret på sin fråga direkt här nedan.

SAS pilotstrejk
Nu går Apollos charterflyg med SAS enligt ordinarie tidtabell. Här finns uppdaterad information om de ersättningsflyg som sattes in samt vanliga frågor och svar.

På sidorna nedan hittar du även användbar information:

Min bokning Vanliga frågor och svar Förboka sittplats ombord Pass och visum Taxfree

Chatt

Chatt

Chatta med oss och få svar snabbare. Öppettider:

Mån-fre: 8-20
Lör-sön: 10-15

 

Telefon

Telefon

0771-37 37 37

Mån-fre: 8-20
Lör: 10-15
Sön: 10-15

Grupp & konferens:
Mån-fre: 9-16

Telefon

Mejla oss

Frågor om din bokning:
bokning@apollo.se

Grupp & konferens:
grupp@apollo.se

Träningsresor:
aktiv@apollo.se

Apollos butik i Stockholm

Apollo har en egen butik på Sveavägen 18 i Stockholm. Här kan du få personlig service och rådgivning, och boka en resa på plats. I butiken brukar vi också arrangera träffar och presentera nya resmål.

Adress

Sveavägen 18
111 57 Stockholm
Telefon: 0771-37 37 37
Fax: 08–21 02 19

Öpettider

Måndag-fredag: 9:30-18:30
Lördag: 10:00-15:00
Söndag: Stängt

 
www.mapembed.com

 


Svar på de 10 vanligaste frågorna:

  1. När får jag min elektroniska biljett?
    Du får din biljett cirka 14 dagar innan avresa. Biljetten skickas till den mejladress som du uppgav vid bokningstillfället.
  2. Jag har inte fått min biljett, hur får jag en ny?
    Du kan själv hämta din biljett via Min bokning. Logga in med ditt bokningsnummer och lösenord. Logga in på Min bokning.
  3. Hur använder jag kampanjkoden?
    Kampanjkoder gäller nybokningar på namngivna hotell till ordinarie pris, och kan inte kombineras med andra erbjudanden. Kampanjkoden läggs in i steg 4 i bokningen, och först då syns rabatten.
  4. Varför fungerar inte min kampanjkod?
    Våra erbjudanden har ofta olika villkor och giltighetstider. Kontrollera gärna villkoren och giltighetstiden för den aktuella kampanjen och kampanjkoden. 
  5. Kan jag få ett prisförlag på en resa?
    Vi hjälper gärna till med reseförslag. Kontakta oss gärna på telefon eller skicka in en förfrågan via vårt kontaktformulär. Svarstiderna på mejlen varierar. Gäller det en större grupp som reser kan du kontakta vår avdelning för grupp- och konferensresor.
  6. Vilken terminal avgår flyget från?
    www.swedavia.se finns information om vilken terminal ditt flyg avgår ifrån. På www.cph.dk hittar du information om avresor från Kastrup.
  7. Vilken tid gäller för incheckning?
    Tiderna skiljer sig åt beroende på om det är charterflyg eller reguljärflyg. Läs mer om incheckning och om flygbolag som vi samarbetar med.
  8. Hur går transfern till och vilka tider gäller vid kombinationsresor och resmål med båttransfer?
    Läs mer om transfer här.
  9. Jag önskar mer information om ett hotell eller resmål, hur får jag det?
    På de flesta av våra hotell kan du läsa omdömen från tidigare Apollogäster. Du kan även ställa en fråga till en tidigare gäst.
  10. Vad gäller för resenärer under 18 år?
    Läs om regler gällande resenärer under 18 år. Här kan du hämta intyg för minderåriga (pdf).

Alla frågor och svar

Hittar du inte svaret ovan?

Mer information

Behöver du mer detaljerad information så kan du kolla bland dessa avsnitt:
Bra att veta inför resan | Pass och visum | Om betalning | Om biljetterBagage på flyget