Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
6,6 av 10 baserat på 7 omdömen
Övergripande bedömning
 
6,6 / 10
Städning
 
5,4 / 10
Korrekt beskrivning online
 
5,4 / 10
Motsvarade förväntningar
 
6,3 / 10
Faciliteter
 
5,9 / 10
Mat och dryck
 
6,1 / 10
Rum/lägenhet
 
6,3 / 10
Service
 
6,6 / 10

Senaste omdömena


8 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2021-08-17


9 av 10

+
-

Bekräftad gäst: 2021-07-27


7 av 10

+
restaurangen, spa, läge
-
stugor behöver underhåll. badrummet i vår stuga var i dåligt skick.

Bekräftad gäst: 2021-07-24


5 av 10

+
Läget
-
Information, t.ex. om städning, om närmaste livs, var rummen finns, öppettider osv

Bekräftad gäst: 2021-07-17


7 av 10

+
Läget, nära till mycket fina platser. Bra att det ingår slutstädning i stugorna.
-
Personalens kunskap. De hade ingen koll på utflyktsmål som det till och med tipsas om på hemsidan. De angav fel båt (Donalda i Grebbestad) för att ta sig till Kosteröarna. Dålig info på hemsidan, saknas info om när in och utcheckning är på stugorna bla.

Bekräftad gäst: 2021-07-16


6 av 10

+
Närhet till havet
-

Bekräftad gäst: 2021-07-11


4 av 10

+
Poolen
-
Att det ska ingå städ

Bekräftad gäst: 2021-06-28


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.


Genomsnittliga omdömen

  • 4/5 Läge
  • 3,5/5 Sovkvalitet
  • 3/5 Rum
  • 3,5/5 Service
  • 3/5 Standard
  • 3,5/5 Renlighet

39% av resenärerna rekommenderar

771 omdömen
Utmärkt
 
112
Väldigt bra
 
218
Bra
 
239
Mindre bra
 
137
Underkänt
 
65

5 senaste omdömen

2021-10-16

av N3341XMannae Singapore, Singapore

Supermysig bastu med havsbad, fint inomhus spa och pooler, och jättefin service av Anna!

Toppenfin vistelse med utebad och bastu - och superfin service av Anna!!!!!!!!!Mycket fint inomhus spa och mysiga morgonrockar!!!!!!!!! Prisvärt och frukt och te att snacksa på……….och Anna var mycket hjälpsam, verkligen service minded

 
2021-09-29

av SusanneB1993

Behov av renovering

Hotellrummen är i behov av renovering, då de är rejält slitna, eller så hade vi bara otur. Fick rum med heltäckningsmatta, trots att jag i bokningen skrivit rum utan heltäckningsmatta p g a allergi. Efter mycket grejande fick tjejen i receptionen till det, så vi fick annat rum. Hon var mycket hjälpsam och gjorde allt hon kunde. Frukosten är OK.

 
2021-09-28

av jobju Fréjus, Frankrike

Supernöjd

Helg med storfamiljen, både vuxna, barn och ungdomar. Skaldjursbuffén var topp 10 och middagen på lördagkväll var bra. Frukosten var allt man kunde önska. Fina rum och bra serveringspersonal. Dock hade man önskat lite trevligare bemötande i reception och bättre kaffe i ”baren”.

 
2021-09-19

av Gusten58

Besvikelse vid firande av familjehögtid

Började redan på fredag vid en underbemannad incheckning. Hade bokat och förbetalt 4 rum med terrass/balkong 3 fanns men det fjärde hittade man inte så vi fick ett rum med lägre standard än bokat, men ingen ursäkt, info eller prisreduktion. Tyvärr fortsatte det i restaurangen där vi beställde 9 st rätter från alacart menyn och efter 35-40 min väntan fick 8 st sin mat den siste fick vänta ytterligare 15-20 min. Lika lång väntan på lördag, men då fick alla maten samtidigt. Vi hade förbokat spa och det skulle finnas badrockar och handdukar på rummen, fanns inte utan vi fick hämta själva vid spat. Rent allmänt kan man förundra sig hur ett så "exklusivt" hotell kan ha så dålig information och ordning. Tyvärr kan jag inte rekomendera detta, kommer inte göra det till någon och kommer heller aldrig återvända, Tyvärr sämsta på länge.

 
2021-09-09

av 581brittmarieb

Ett hotell där mycket lite fungerar

Ringer hotellet för att boka två rum. Blir genast ombedd att göra det själv på hemsidan. Då vi hade några parametrar att ta hänsyn till ville vi ändå ha hjälp för att allt skulle bli rätt. Motvilligt fick vi hjälpen och en extra kostnad på 300kr. Bekräftelsen skulle skickas till makens Mail. Detta fungerade inte. Något Mail kom inte. Kvinnan i receptionen sa sig vara tvungen kontakta IT avdelningen. Flera olika mailadresser provades utan resultat. Tog en förmiddag, 5 telefonsamtal och mycket strul innan vi tillslut fick den med kravet att betala inom 2 dagar. Dagen innan avresa får vi nytt Mail som säger att om vi inte betalat så skulle vi följa länken! Kravet då vi beställde var betalning inom två dagar!! Har inte hotellet koll på detta?? När vi väl kommer till hotellet får man leta efter vart receptionen är, ingen skyltning. Rummen vi får är iskalla, elementen styrs centralt och det är inte påslaget. Ena rummet saknar fjärrkontroll till tv, glödlampor är trasiga, handtaget till balkongen sitter i en skruv så det går inte att stänga. Ingen städning utförs av rummet om man inte skriver en lapp om det. (Information som vi fick innan hemresan). Ingen tillgång till Spa . Ingen info angående det heller då vi bokade. Försökte få reda på meny och priser till restaurangen. Då informeras vi om att det fanns en app som vi kunde skaffa för att få reda på det. (Billigaste var en lasagne för 199kr). Dagen för utcheckning ramlar det in fyra stycken sms i rad med uppmaning att checka ut. Hur många rum är vi bokade på ?? För det priset ( 2245 kr/natt) för rummen borde vi inte ha behövt besvärats av något av allt detta strul. Kommer inte att rekommendera detta hotell till någon.