Core, cardio och Ruffie med Veronica Welin

Under specifika veckor gästar träningsinstruktören och personliga tränaren Veronica Welin tre av våra Apollo Sports- och Apollo Mondo-hotell.

Med kroppen som träningsredskap

Veronicas mål är att du under veckan tillsammans med henne ska förstå hur lätt det är att träna hårt! Lätt då hennes pass inte innehåller krånglig koreografi, eller ett enda redskap att hålla reda på. Hårt därför att övningarna utförs med den intensitet du själv bestämmer, och för att du enbart använder din egen (och någon gång någon annans) kropp som träningsredskap. Skriv ner eller fota övningarna och ta med dig passen hem, de görs med fördel även på ditt vardagsrumsgolv. Hennes motto är att träning ska vara rolig och ge resultat, det i sin tur leder till motivation. Och sen är bollen i rullning. Kom och kicka till din boll!


Hotell och datum

Aqua Vista | 4-11 apr 2019 | Träningsprogram

Levante Beach Resort | 8-15 maj  2019 | Träningsprogram

La Pared | 9-16 juli  2019 | Träningsprogram


Om Veronica Welin

 

Veronica är en 40+-årig tvåbarnsmamma i god form med motto att motivera andra att träna hårt för att få resultat och att se att det aldrig är för sent. Veronica började som en aerobicsinstruktör 1996. Licensierad PT, bloggare på www.svettig.se, licensierad Ruffie instruktör.

 

Hotell och datum

Om veckan

  • Enkla men tuffa träningpass!
  • Kostnadsfri träning för dig som bor på aktuellt hotell!

Hur anmäler jag mig?

  • Välj ett av hotellen nedan och gå till aktuellt datum för träningsveckan. Sedan är det bara att boka din resa!
  • Att delta i gästpassen är gratis och ingen föranmälan behövs.

FrågorMejla oss eller ring 0771-37 37 37, tonval 4. 


Passbeskrivning

Goodmorning Workout: en kombination av core-övningar och övningar som förbättrar din flexibilitet. Lugnt tempo men kroppen kommer få jobba

Run and train together: Vi mixar 20 sekunders löpningsintervaller med par- och individuella övningar.

Ruffie: Ett träningsoncept med influenser från brottning och kampsporter (utan slag och sparkar). Vi tränar i par och individuellt. Träning för hela kroppen som lovar mycket skratt.

Strength-circuit: Fem styrkebaserade övningar görs i fem varv.

Cardio-circuit: Fem pulshöjande övningar görs i fem varv.

5x5 min-training: Tre övningar som görs i ett flöde under fem minuter. Olika övningar under de fem omgångarna.

Tabata: 20 sek arbete följt av 10 sek vila x8. Vi jobba igenom hela kroppen med olika Tabatas.