Cross, styrka och intervaller med Amalie Bering

Den här veckan är perfekt för dig som vill förbättra din kondition och styrka. Amalie Bering brinner för löpning, styrka och funktionell träning och är en motiverande och inspirerande instruktör som ser till att träningen är kul och utmanande. 

Om träningsveckan med Amalie Bering

Veckan kommer vara fylld med kul och utmanande träning och det kommer användas såväl träningsredskap som egen kroppsvikt som motstånd. Du kommer bli utmanad, samtidigt som u får en kul träningsupplevelse med funktionell träning, löpning och styrketräning. Träningsprogrammet är utformat av Amalie Bering och all träning är gratis under den vecka hon är gästinstruktör på vårt helt nya Apollo Sports-hotell.


Vem kan delta?

Alla klasser är för såväl nybörjare som träningsvana. Du ska vara 15 år för att få vara med på klasserna.

Veckoprogram

Här ser du veckans program. Programmet är preliminärt och kan komma att ändras.

Program 

Hur beställer jag och vad kostar det?

Träningen är gratis för dig som bor på hotellet. Klicka på den blåa bokningsboxen till höger och gå till det aktuella datumet för träningsveckan. Boka din resa. Ingen anmälan krävs för att delta i Amalie Berings pass.

Information om veckan

Pris: All träning under veckan är kostnadsfri och ingår i resans pris. Boka bara resa med oss till något av hotellet denna vecka.

Datum: 7-14 augusti

Avresa från: Köpenhamn & Stockholm

Hotel: Porto Myrina - Powered by Playitas

Det her indgår:

  • All träning är kostnadsfri
  • Professionell gästinstruktör
  • Hotell- och träningsanläggning i toppklass
  • För alla nivåer - alla kan delta
     

Frågor? Mejla oss!

Boka

Se alla träningsveckor och gästpass

Klassbeskrivningar

WOD: Work out of the day – Ett utmanande pass med inspiration från crossfit. Här jobbar vi med hela kroppen och förbättrar både styrka, kondtion och rörlighet. Inget pass är det alla likt Alla kan vara med. 

Legs n’ core: Ett pass för dig som gillar att träna lite hårdare och gärna vill bygga ben, rumpa och core av stål. Fokus i detta pass är ben, rumpa och core.

Upper body: Ett pass med fokus på överkropp. Vi kommer använda både utrustning och den egna kroppsvikten.

Running interval: Här är det fokus på löpning. Det kan både vara långa och korta intervaller som eventuellt kombineras med kroppsviksövningar.

 

Om Amalie Bering


Jag älskar den aktiva livsstilen och träning. Speciellt brinner jag för löpning, styrka och funktionell träning - det ger mig så mycket positivitet och livskvalitet. Den glädjen man får av aktivitet och träning vill jag gärna dela med mig av genom att motivera och inspirera. 

Jag har alltid varit mycket fysiskt aktiv, men 2013 var året då jag upptäckte fitness/styrketräning som verkligen fångade mitt intresse. Sedan dess har jag tränat altl från HIIT, TRX, cykling med mera. 2017 förälskade jag mig i crossfit och löpning och jag hållit fast i sedan dess. 2016 blev jag utbildad som persolig tränare och kostvägledare, vilket jag jobbat med de senaste åren.


Om hotellet

Porto Myrina – powered by Playitas

Porto Myrina – powered by Playitas är perfekt för dig som vill ha en aktiv semester i natursköna omgivningar på orörda Limnos. Hotellet erbjuder ett mångsidigt utbud av sport och träning - starta dagen med ett yogapass, träna i det nybyggda och välutrustade gymmet, få upp flåset i WOD-boxen eller delta i ledarledd gruppträning. Du kan också spela tennis eller padel på någon av hotellets banor, ge dig ut och SUP:a eller cykla i de vackra omgivningarna.

Läs mer om Porto Myrina - powered by Playitas