1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Crvena Luka

Apollogästers omdömen
Omdömen på TripAdvisor
Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet.
7,7 av 10 baserat på 12 omdömen Reevoo.com
Övergripande bedömning
 
7,7 / 10
Städning
 
8,2 / 10
Service
 
6,8 / 10
Faciliteter
 
7,0 / 10
Mat och dryck
 
5,2 / 10
Rum/lägenhet
 
8,3 / 10
Motsvarade förväntningar
 
7,2 / 10
Korrekt beskrivning online
 
7,0 / 10

10 senaste omdömen


7 av 10

Tove ,
Stockholm

+
Trerumslägenheten var fantastisk, extra super plus med tvättmaskin och totalt mörkläggande jalusier. Sol- och badmöjligheterna utmed strandlinjen suveräna med god tillgång på solstolar. Mycket vackra omgivningar.
-
Det finns ingen livsmedelsbutik på hotellområdet, och man behöver i princip bil för att komma till en mataffär. Inga taxistationer finns heller i de närliggande byarna. Poolområdet känns ganska torftigt för en anläggning av denna storlek och klass. Ingen takbar eller glasscafe var öppet 1a veckan i juli. Servicen var bedrövlig, det tog runt 45 min att få mat på pizzerian, trots att de knappt hade några gäster, kändes nästan som att de inte ville att man skulle äta dar. Området är stort, det var en lång promenad till lgh, om man kommer mitt i natten med småbarn borde de hjälpa till att köra ut bagaget och resenärer till lgh. Kortlåset till dörren var sönder vid ankomst, vilket det verkade ha varit sedan länge, ändå fick vi ett nyckekort som såklart inte fungerade och därefter 1 st nyckel att klara oss på i lgh för 5 Pers. Det är inte några vidare promenadvägar utanför området, det är storkorniga grusvägar som är jobbiga för barn och gamla, och mkt svåra att cykla på.

Bekräftad gäst: 2018-07-08


9 av 10

,

+
-

Bekräftad gäst: 2019-06-09


Omdömena baseras på enskilda resenärers inlägg hos TripAdvisor (konsumentsida för resor och hotell). Dessa resenärer kan ha rest med annan arrangör eller individuellt. Apollo tar inget ansvar för innehåll eller bedömningar.

Genomsnittliga omdömen

  • 4,5/5 Läge
  • 4/5 Sovkvalitet
  • 4/5 Rum
  • 3,5/5 Service
  • 4/5 Standard
  • 4,5/5 Renlighet

76% av resenärerna rekommenderar

168 omdömen
Utmärkt
 
60
Väldigt bra
 
45
Bra
 
32
Mindre bra
 
17
Underkänt
 
14

5 senaste omdömen

2019-07-27

Inlägg av EdwardG113 Karlstad, Sverige

Inget SPA och resort

När man ser alla fina bilder så tänker man sig resort SPA med lugn och ro, ligga vid poolen och bara njuta,,, ånej då 100 tals barn och ungdomar som hoppar och skriker,,, dom borde ändra namnet från SPA till familje hotell, typ besviken på hela konceptet hoppas nu att maten är bra! Boka inte här om ni är ett par som vill ha lugn och ro! Ingen som går och plockar på stranden och håller fräscht, fina nya solstolar men finns också ett stort antal gamla men som nog aldrig har varit tvättade. Hela komplexet skulle heta familjehotell med max 3 stjärnor, och inte SPA och resort, för det lever dom inte upp till.

 
2015-07-13

Inlägg av Marie J Malmö, Sverige

Fantastiskt boende i mysig miljö

Precis hemkommen från en underbar semester. Hotellet ligger 3 mil söder om Zadar vid byn Biograd na Moru. Hela hotellet är uppbyggt kring en fantastiskt vacker vik med sandstrand för de som önskar. Vill man hellre bada från sten eller brygga går det också bra. Även om hotellet är stort så får man känslan av ett litet hotellet. Här är gott om plats och känns aldrig trångt. Vi valde boende i en 3-rumslägenhet med hög standard. Allt var rent och snyggt. Stora lägenheter som är välutrustade. Dock ingen kaffekokare för er som vill ha bryggkaffe. Vi bodde med halvpension. Frukosten erbjöd något för alla. Många olika sorters bröd. Inget att klaga på. Jag brukar inte tycka att halvpension är bra men på detta hotellet är det en stor buffe med mycket att välja på även kvällstid. Fisk och kötträtter samt olika pasta sorter. Det fanns alltid något som var gott. Vi var där 10 dagar och jag tröttnade inte på maten. Ville man inte äta buffe kunde man byta mot en voucher som kunde användas i hotellets pizzeria eller på a la carte restaurangen. Hotellet har en glasskiosk med den absolut godaste glass jag ätit. Den är hemgjord och görs direkt på plats. Vattnet är kristallklart och rikt på djurliv. Hit kommer jag gärna igen.

 
2019-08-08

Inlägg av Victoria C

Overpriced and sadly not 4*. Lagoon is the best bit.

We went to Crvena Luka as a family of 4 (2 adults, 2 children) and these were our findings: Apartment 905: Nice size bedrooms and living space, with basic furnishings. Lacking in some kitchen essentials(ie a kettle). Would have been nice to have dishwasher tablets provided for the dishwasher and more than 4 of each piece of cutlery. Kept very clean by the lovely cleaning lady. One big negative for us: the main bathroom was mouldy and flooding from the ceiling. Nothing was done despite reporting the incident. So we had water running down our walls for the duration. Food: Il Doge is actually quite decent as a restaurant. Breakfast buffet is varied but the same offerings each day. Dinner is also buffet style and 150kuna per adult. Evening meals change daily and are of good quality. Pizzeria for lunch serves what I would describe as fairly good. Nice pizzas. Okay salads. But they know they have the monopoly on lunch if you are on the sunbeds so charge a fair amount for the privilege of eating there. Bar Movida is okay with a small selection of drinks. Although we found some staff to be fairly rude of a morning which was a shame. Lagoon/swimming pool: Main draw of the hotel/apartments for us and very easy to chill out here on one of the sun beds provided. The premium sits get busy quick and towels are out early. We hardly used the swimming pool as it was mainly filled with (naked) babies and kids from morning til evening. Overall: It was a good holiday. The price for the stay was too much in our opinion. We will be going back to Croatia but wouldn’t pay those prices again for Crvena Luka and would be looking to find something better.

 
2019-08-06

Inlägg av Dorothy C

Great location but disinterested staff and poor dining facilities

Very poor quality food - Trying to be upmarket but failed to produce the food quality and service! Front office Staff not interested in actively problem solving just good listeners with no results! Great water facilities and fun activities.

 
2019-08-06

Inlägg av rokoz2017

Crvena luka shame on you

We have been guests of Crvena luka for 3 years in a row. I must say that its a beutiful place. However management and apartments are getting worse every year. This year we booked 2 apartments in the same house with see view(4 kids, 4 adults)which was approved by the general manager of the place. Upon arrival they told us that we dont have apartments together and that there is nothing they can do. We did pay for that option in march. I dont see a way how can that happen in a so colled luxery resort. When entering the appartment given to us the room was full of fungus and smelled like toilet... manager of the place was just silly and didnt do one thing to keep us there. His only option was that he will refund the money if we leave. So we left and we will never come back again. Short story what is happening there. Management sold the appartments to private investors. Now nobody is taking care of them so you will get bad and smelly appartment. Manager of the place does not care, as the same is with all the employes. Expect to pay for 5 star service and get one.