1. Flyg & hotell

  2. Boendeval

  3. Tillval

  4. Uppgifter

  5. Bekräfta

  6. Bokat

Kundomdömen om Cape Mitikas

Här ser du våra egna Apollogästers omdömen om hotellet. Omdömen samlas in via Reevoo, en oberoende tredjepartstjänst.
Övergripande bedömning
 
8,5 / 10
Städning
 
8,8 / 10
Service
 
8,5 / 10
Faciliteter
 
7,6 / 10
Mat och dryck
 
7,1 / 10
Rum/lägenhet
 
8,7 / 10
Motsvarade förväntningar
 
8,8 / 10
Korrekt beskrivning online
 
8,5 / 10

10 senaste omdömen


10 av 10

,

+
Fina lägenheter, läget
-
Sängar är stenhårda. Liten pool

Bekräftad gäst: 2019-06-22


8 av 10

,

+
Läget
-
Det luktade bensin från avloppet i badrummet

Bekräftad gäst: 2019-06-22


9 av 10

Sandra,
Stockholm

+
Litet och familjärt. Bra läge nära strand med taxibåt och buss. Fantastisk havsutsikt.
-

Bekräftad gäst: 2019-06-01


8 av 10

Sirpa,
Surahammar

+
Läget på hotellet var magiskt. Ligger ute på en udde. Fin havsutsikt nästan runt om en. En egen gång/trapp ner till stranden, nära till affären och restaurangerna. En trevlig familj som skötte hotellet.
-
Behöver komma ikapp med löpande underhåll. Behöver städa på området (tomten) runt hotellet. Gamla trasiga stolar står staplade på varandra. Lite annat bråte som låg i högar. Snyggare om det hade fraktats bort. Kallt vatten i poolen men ändå väldigt trevligt med eget poolområde.

Bekräftad gäst: 2019-06-01


9 av 10

,

+
Bra stora rum.. Fin utsikt. Nära buss 30/40min till stan gång
-

Bekräftad gäst: 2019-06-01


5 av 10

Rosmari ,
Alingsås

+
Läget
-

Bekräftad gäst: 2019-05-25


5 av 10

Karin,
Täby, Stockholm

+
Utsikten från lgh "Panorama", som vi fick flytta till efter att ha upptäckt kackerlackor i lgh "Akropolis".
-
sluta hyra ut lägenheten "Akropolis", det är två rum på markplanet med kokvrå, det ena sovrummet hade ett förråd med en mängd gamla dataskärmar och madrasser bakom ett draperi. Lgh mittemot soprum, kackerlackor upptäcktes i lägenheten. Blä!!!! D var mkt kallt på golvet i lgh, när vi bad hotellägaren om hjälp m att få igång värmefläkten blev d mkt ifrågasatt. Möttes m fråga om "hur kallt är det i landet som ni kommer ifrån"? Jag sov i både långbyxor, dunjacka och tursamt nog en medhavd ylleponcho. Vi hyrde bil via Apollo men bilen från Aegan carrental var under all kritik.(En gammal jeep som var ostädad, trasig inredning, luktade bensin hela tiden. Allt detta hände samma dag, 2-3 timmar av vår 4:e semesterdag ägnades åt flytt, efter dålig nattsömn, efter att odjuren i vår lgh Akropolis upptäcktes sent på kvällen måndag20/5. Vi ( såg andra jeepar från samma uthyrare, d såg fräschare ut!), tänkte inte på att få Jeepen utbytt, d var för mycket strul samtidigt. Men fullt pris, 46Euro, för att hyra denna skrothög t bil. Omedgörlig diskussion med Aegans repr och chef, de hänvisade till Apollo. Lokale Apollorep fick frågan om hur de ville kompensera för omaket med lägenhetsbytet, men ingenting hörde vi av detta.Platsansvarig Norsk tjej skämtade och blåljög om en annan fråga andra dagen= skapade inget förtroende, inga mandat att fatta beslut? Vi var anmälda till utflykt på torsdagen. Vi framförde till en apollorepr Daniel (?), ett förslag om att bjuda oss på en av avgifterna för "Mammamia-turen", men han återkom aldrig. Inga besked, inga mandat att fatta beslut lokalt på plats? Sammanfattningsvis; vi blev besvikna och kände oss lite lurade, på hyrbilen och på ett boende som sköts lite på 3/4s vis. När vi var hemma i lgh en dag när städerskorna kom så förstod vi att de använde ord om oss som inte var direkt hövliga och smickrande för en semesterhöst. D va "bitch" och "polis" , som är mkt internationella epitet. D gillade kanske inte att vi påtalat dålig städning och kackerlackor i första lägenheten. Bostad nr 2, "Panorama" var mkt fuktskadad och sprickor i vägfar/blkong mm överallt. Sen va d transfer och incheckning på flygplatsen. Då var där endast en (!), dansk tjej på plats, som inte car så tillgänglig för ett kort samtal. Otroligt lång kö till incheckning, vi kom före kl 12.00 och flygets avgångstid var 14:30. Vi fick köa länge tillsammans med avgångar till Köpenhamn och Oslo som skulle gå mycket tidigare. När jag packade upp väskan hemna var min bexessär skadad, en flaska med nagellacks remover hade öppnats,( trots att jag noga kollade korken vid nedpackning), innehållet hade runnit ner på en febertermometer som nu också är skadad/fodralet=förstört. Dragkedja och foder= förstört.

Bekräftad gäst: 2019-05-25


10 av 10

Marianne,
Halmstad

+
Läget och den trevliga ägarfamiljen
-
Dålig info från Apollo. Ingen pärm, inga anslag.

Bekräftad gäst: 2019-05-25


8 av 10

Marita,
Sandviken

+
Lugnet
-
Bäddmadrasser i sängarna

Bekräftad gäst: 2019-05-25


4 av 10

,

+
Trevlig personal. Fin panorama utsikt
-
Apollo måste beskriva att det är inget för handikappade. Svårt med trappor till stranden långt till huvudvägen framförallt då man har svårt att gå o har astma o kol. Taxi tur o retur till stan 250 kr dyrt att handla mat. Apollo guiderna skulle behöva sprida ut sina besök under veckan o ej komma fler där i streck.

Bekräftad gäst: 2019-05-18


Se alla omdömen

Something went wrong when loading reviews.